• ... maar ik kijk er echt naar uit om volgend jaar toetsen en examens te krijgen!
    ik zit nu dus in het 6de , maar ik zit op een freinetschool en ik heb dus nog nooit een toets ofzo gehad (zelfs geen huiswerk!). En als ik mijn broer zijn boeken doorblader vind ik de onderwerpen altijd heel interessant :3
    vonden jullie het eigenlijk leuk toen jullie naar het middelbaar gingen?

    Mij leek het ook leuk om huiswerk te hebben, tot dat ik het kreeg en nu wilde ik dat ik nog op de basisschool zat ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ga naar school om mijn vrienden te zien en later centen te verdienen, hoewel ik eigenlijk actrice wil worden. :Y)


    There's power in the words you whisper.

    geloof me, groep 7 huiswerk is niks anders dan een blaadje per week:S


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik weet inderdaad nog toen ik de boeken voor de eerste keer doorbladerde dat ik het heel interssant vond. Nu wens ik om geen huiswerk en toetsen meer te hebben.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    ... maar ik vind school wel leuk :3

    Da zou kunnen maar jij gaat nu naar een 'gewone' middelbare school zeker in plaats van freinet?
    Dat is vast iets anders, moet je ook rekening mee houden =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als je examens hebt in middelbaar is dat heel veel blokken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wtf.
    Nee. Echt niet. Nu zit je van: Yes, nieuwe school. Leuk. Alles anders. Maar geloof me, wanneer je een maand of meer verder bent, is dat niet meer zo :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    uh nee
    ik haat het
    héél erg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het leek mij ook allemaal heel spannend en leuk, al dat huiswerk en die toetsen...
    Nou, dat valt vies tegen. Met de jaren is het ook alleen maar meer geworden ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Pemberley schreef:
    geloof me, dat gevoel? veranderd nog wel.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik kan echt niet wachten totdat ik volgend jaar van school af ben, zodat ik EINDELIJK een jaartje ertussenuit kan. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Da zou kunnen maar jij gaat nu naar een 'gewone' middelbare school zeker in plaats van freinet?
    Dat is vast iets anders, moet je ook rekening mee houden =).

    je kent mijn school misschien wel, aangezien ik las dat je in heist woont...
    ik ga in Booischot :)

    Desilio schreef:
    Ik vond het ook interessant toen ik voor het eerst mijn boeken kreeg en leek me het ook wel leuk maar zo dra je in de les zit of moet leren is het dood saai (nerd)


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Ja had ik ook. Toen ik op de basisschool zat kreeg ik nooit cijfers - heb het nooit begrepen - en toen ik naar het middelbaar ging had ik de sterke drang me te bewijzen. Dat lukte, want ik slaagde met de beste cijferlijst van de school :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je het leuk vind om thuis te komen, snel te eten en dan met je neus in de boeken te zitten tot middernacht, dan is het leuk, ja. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson