• De stelling van vandaag luidt:
    Er is niets mis met het daten van de ex van je beste vriend(in)

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Life is hard and then we die

    Raped schreef:
    Ligt eraan wat voor relatie ze hadden en de manier waarop het uitgegaan is..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ligt aan de relatie die ze hebben gehad en hoe heftig het gevoel is. Liefde kan alles winnen, zoiets kun je moeilijk zeggen op de voorhand.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Delirious schreef:
    Jawel.
    Zoiets doe je niet, nooit.


    Trust me. I'm the doctor

    Het kan als je vriendin echt over hem heen is en niet meer verliefd is op hem.


    Define "good".

    Ik denk dat het in principe geen probleem is, als je hem écht leuk vind. Maar je kan best eerst even met je vriendin praten


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Raped schreef:
    Ligt eraan wat voor relatie ze hadden en de manier waarop het uitgegaan is..


    don't lose your fight, kid.

    Delirious schreef:
    Jawel.
    Zoiets doe je niet, nooit.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ligt eraan hoe het uit is gegaan in hun relatie en met je beste vriendin erover praten kan ook geen kwijt :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hangt van de band af die er nog tussen die 2 is. En als je het doet, moet je het niet achter iemands rug om doen, en moet je iemand goed uitleggen wat er gaande is. Daar heeft hij/zij wel echt recht op.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb dat wel gedaan..
    Ik ben 4 maand samen geweest met het ex-lief van mijn beste vriendin.
    Ze was blij voor mij en had er geen problemen mee.
    Ik ben eerlijk geweest tegen haar en daar was ze dankbaar voor


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Created schreef:
    Hangt van de band af die er nog tussen die 2 is. En als je het doet, moet je het niet achter iemands rug om doen, en moet je iemand goed uitleggen wat er gaande is. Daar heeft hij/zij wel echt recht op.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Delirious schreef:
    Jawel.
    Zoiets doe je niet, nooit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben van mening dat dat gewoon niet kan. Ik heb zelf meegemaakt met 2 vriendinnen hoe dat ging en die vriendschap ging kapot eraan. :')


    -

    Opzich niet, maar ik zou het niet doen.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.