• De stelling van vandaag luidt:
    Er is niets mis met het daten van de ex van je beste vriend(in)

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Life is hard and then we die

    In principe kun je dit gewoon doen, het is uit dus zij heeft niks meer over hem te zeggen. Maar het ligt natuurlijk wel aan de manier waarop het uit is gegaan. Als ze bijvoorbeeld ruzie hebben is dat nogal akward, maar ze kan het je niet verbieden.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oooh, mijn beste vriendin zou me echt vermoorden als ik met haar ex-vriendje ging. :''')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LittlePirate zei op 19 juni 2011 - 0:24:

    Het naar mijn idee net zoiets als 'je date niet de broer van je vriendin' - of omgekeerd.
    Niet dat het niet mag, want die jongen is immers al weer 'vrij'. Maar je zou er met je vriend(in) over moeten praten, want op die manier breng je ze wel weer met elkaar in contact. Maar je moet uiteindelijk wel gaan voor wat je zelf het beste lijkt, omdat het jouw leven is en je anders kansen misloopt. Bovendien zou een vriendin geen vriendin zijn als ze het je niet gunt en die jongen zou het niet waard zijn als hij je laat kiezen tussen hem of je vriendin.


    Lange uitleg, maar naar mijn mening wel een juiste uitleg ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Pemberley schreef:
    hangt totaal af van de situatie. Maar aangezien de meeste van mijn vrienden jongens zijn, heb ik er tot nu toe geen last van :Y)


    Keep it simple.

    Relapse schreef:
    Nee, daar is niks mis mee, als zij het uitgemaakt heeft.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ligt aan de situatie. Maar opzicht vind ik het wel kunnen, je vriendin en haar exvriendje zijn toch niks voor niks uit elkaar gegaan?


    Alleen maar tranen van geluk

    Defensive schreef:
    Ligt eraan hoe het uit is gegaan in hun relatie.


    Life is a beautiful struggle

    Euhm? Sorry hoor, maar als dat nu toevallig jouw ware is en je beseft dit pas nadat het is uitgegaan? Ik ben het eens, maar niet onmiddellijk nadat het uit is en de wond nog vers is.


    Olive

    Atiras schreef:
    Ligt er aan of hoe hun relatie uit elkaar is gegaan en of je vriendin wel helemaal over hem heen is.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Delirious schreef:
    Jawel.
    Zoiets doe je niet, nooit.


    I´m nothing special.

    Ik zou het echt achterbaks vinden als het mij zou overkomen. Maar als je echt over hem heen bent, waarom niet?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind dat sowieso niet kunnen, dus oneens (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Words schreef:
    (...)


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Het ligt eraan of je vriendin al helemaal over je ex is of niet, vind ik. Als mijn vriendin nog niet helemaal over haar ex heen was, dan zou ik persoonlijk niet met hem aanpappen.

    Ligt eraan hoe het uit gegaan zou zijn. Hoe serieus ze waren in de relatie en of je vriendin het erg vind of niet (:


    To infinity and beyond •