Er is een nieuw voorval ontdekt in verband met de dodelijke EHEC-bacterie,als jullie het willen lezen klik dan even op deze link :http://googleadsense.webklik.nl/page/slecht-nieuws
- Home
- Forum
- Multimedia
- Slecht Nieuws Gezondheid
Slecht Nieuws Gezondheid - Multimedia
-
18 juni 2011 - 21:3218 juni 2011 - 21:32
Waarom durf ik die link niet aan te klikken?
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
18 juni 2011 - 21:33Anthem schreef:
Waarom durf ik die link niet aan te klikken?It's going to be difficult, but not impossible.
18 juni 2011 - 21:33Anthem schreef:
Waarom durf ik die link niet aan te klikken?
Wee gerust hij is veilig ik heb hem nagechecktDoe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf
18 juni 2011 - 21:33Doet nie
the world is filled with people that we dont understand
18 juni 2011 - 21:34Voor de mensen die niet durven te klikken -->
EHEC NU OOK OP GEWOON VOEDSEL
Het is niet duidelijk op welke wijze de EHEC op het voedsel kon terechtkomen en of er problemen waren met de hygiëne. Volgens Harald Kehlborn, woordvoerder van het deelstaatministerie voor Sociale en Consumentenzaken, kon er bij toepassing van de basisregels (zoals de handen wassen) na een toiletbezoek eigenlijk geen overdracht van de kiem zijn geweest. De bacterie heeft zich mogelijk via keukengerei van de firma verspreid. Dat is onderwerp van verder onderzoek.
Geen ziektesymptomen
De medewerkster van het cateringbedrijf zou al met de EHEC-bacterie besmet zijn geweest toen ze voedsel klaarmaakte voor een feest in de deelstaat Nedersaksen. Ze vertoonde aanvankelijk geen symptomen van de ziekte die op een besmetting wezen. Na het feest werden echter 20 van de 65 gasten ziek. Ook de medewerkster werd later geveld door de meest ernstige complicatie van de EHEC-infectie, namelijk het HUS-syndroom dat de nierfunctie en het zenuwstelsel aantast.
Biobedrijf blijft gesloten
Het biobedrijf in Bienenbüttel, waar besmette groentescheuten werden gevonden, blijft intussen dicht. "Voor we het weer vrijgeven moeten alle stalen zijn onderzocht", zei een woordvoerder van het landbouwministerie in Hannover. Dit zal nog meerdere dagen of weken duren. Het is nog onduidelijk hoe de levensgevaarlijke ziektekiem op de groentescheuten van het tuinbouwbedrijf is geraakt.
Agressieve variant van EHEC-bacterie
De gevaarlijke darmbacterie EHEC heeft in Duitsland al 38 levens geëist. Ook in Zweden is iemand aan de ziekte bezweken. Alleen al in Duitsland zijn sinds vorige maand ruim 3.300 mensen ziek geworden. Een deel van hen kreeg zware complicaties, zoals het uitvallen van de nierfunctie. De boosdoener is een uitzonderlijk agressieve variant van de EHEC-bacterie, die bestand is tegen veel soorten antibiotica.[ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 21:34 ]
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
18 juni 2011 - 21:3418 juni 2011 - 21:3521 juni 2011 - 18:0021 juni 2011 - 18:02Ik blijf gewoon alles eten hoor.
Your make-up is terrible
21 juni 2011 - 18:02Ik eet geen groenten meer! Alleen zelfkweek
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
21 juni 2011 - 18:0221 juni 2011 - 18:03Wrm boeit dit mij nu niet ?
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
21 juni 2011 - 18:0321 juni 2011 - 18:04Ik eet alles nog hoor. Als je het goed wast en schilt kan het geen kwaad. Daarbij, bij koken dood je ook al veel bacteriën. De gewone e. coli sterft bij temperaturen rond de 70° dus ja
If you had never come out of the blue, I would've stay
21 juni 2011 - 18:04