• BAM ik heb tekening gemaakt.
    Niet een tekening die jullie allemaal maken.
    Nou ja kijk zelf maar:



    Nee iets beters kan ik niet tekenen maar ik ben er trots op.

    Nu mijn vraag:
    Zal ik hem in kleuren of grijs wit laten worden?

    En zal ik hem dan met stift in kleuren of met verf?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 16:27 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien kan je hem kopieëren en dan uitproberen? (Originele dus niet inkleuren). Dan kan je nog altijd kijken?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Inkleuren, ik zou zeggen als je handig bent met verf, doe het met verf. Aquarel verf of Acryl verf lijkt me daar wel mooit bij :Y)


    Let it come and let it be

    Zwart wit is mooier, en als je hem inkleurt niet met stift of verf, daar wordt het zo kinderlijk van
    Dan licht met potlood tekenen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    kleur :)
    en dan met potlood tenzij je handig bent met verf.
    maar dan niet van die donkere kleuren(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Lipton schreef:
    Zwart wit is mooier, en als je hem inkleurt niet met stift of verf, daar wordt het zo kinderlijk van
    Dan licht met potlood tekenen :Y)


    ik heb geen potloden. Maar ik heb een verf doos gekregen van mijn oma. Hij is gigantisch met elk soort verfje er in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    ik heb geen potloden. Maar ik heb een verf doos gekregen van mijn oma. Hij is gigantisch met elk soort verfje er in.
    Dan moet je dat doen
    Ik zou het echt met lichte kleuren doen, maar dat moet je zelf weten :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eagleflight schreef:
    Misschien kan je hem kopieëren en dan uitproberen? (Originele dus niet inkleuren). Dan kan je nog altijd kijken?

    Jaaa, dat doe ik ook altijd!


    Felix