• Hallooow! Ik wou even iets vragen.
    Heeft iemand het boek Breaking Dawn gelezen? Stel dat je het gelezen hebt, hoe gaat het boek? Is het leuk, of niet?
    Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden, want ik ga pas beginnen in Morgenrood, de nederlandse versie...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Deceptive schreef:
    Ik heb ze ook allebei gelezen, maar inderdaad. Ze trouwen en krijgen een baby? Kotskots. Maar ja, wel meer super goede series eindigen teleurstellend (Hongerspelen. SPOILER ALS JE HET NIET WIL WETEN LEES NIET VERDER!!!!














    Ze trouwen en krijgen twee kindjes. Zucht.)


    2? Ze hebben er toch 1? Renesmee? Of heb ik iets gemist. o.O


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Apocalipse schreef:
    (...)

    2? Ze hebben er toch 1? Renesmee? Of heb ik iets gemist. o.O

    Dat is twilight, niet hongerspelen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb hem in het Nederlands gelezen en ik vond het zeker een mooi boek.

    Sapphira schreef:
    Ik heb zowel Nederlands als Engels gelezen en ik ben geen fan van Twilight, maar dit vond ik toch wel het minste boek van de serie. Het is net alsof Meyer precies schrijft wat de fans willen lezen en ze geeft heel terloops een paar verklaringen voor onmogelijke dingen en het is nogal.. onwerkelijk, vooral het einde.
    Maar er zijn er ook velen die dit juist het beste deel vonden, dus ik weet niet wat je ervan mag verwachten.

    Daar heb je wel gelijk in. Maar toch is haar schrijfstijl wel leuk, dat maakt het alsnog wel gaaf om te lezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    IamHermione schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met "te perfect"? ^^


    ik denk dat er bedoelt wordt dat alles helemaal goed afloopt, ik vindhet einde echt supermooi(H)

    RealxMadrid schreef:
    Ik heb beide versies gelezen, nederlands en engels.
    Maar ik vond het wel een leuk boek (:
    alleen het einde vond ik een beetje te perfect. Maar dat is mijn mening.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vond het echt leuk, maar dat vind ik van de hele saga.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    twi0choco schreef:
    (...)

    ik denk dat er bedoelt wordt dat alles helemaal goed afloopt, ik vindhet einde echt supermooi(H)

    Ik ook, ik kan niet tegen een depressief einde :P


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.