• Hallooow! Ik wou even iets vragen.
    Heeft iemand het boek Breaking Dawn gelezen? Stel dat je het gelezen hebt, hoe gaat het boek? Is het leuk, of niet?
    Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden, want ik ga pas beginnen in Morgenrood, de nederlandse versie...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    IamHermione schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met "te perfect"? ^^

    Het loopt te goed af, en dat is jammer. Een beetje te zoetsappig einde.
    Maar ik heb hem in het Engels gelezen, die heeft meer pagina's:Y) (166)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    De nederlandse versie en ik vond het erg leuk, vooral Jacob pov


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    De nederlandse versie en ik vond het erg leuk, vooral Jacob pov

    Dat vond ik ook het leukste deel ;D ik dacht dat ik de enige was, want iedereen vind het eerste of laatste deel het leukste. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vond het begin echt geweldig :D

    met de huwelijksreis en zo en dat Renesmee komt vind ik al minder leuk, want Bella is zo géén moeder, maar ja..

    Het einde vind ik veel minder mooi, behalve dat moment dat Edward bella's gedachten eindelijk leest ;D


    "Promise not to forget."

    Ik heb ze in het Engels en Nederlands gelezen. In het Engels praat Renesmee voor mijn gevoel veel schattiger. Verder vond ik net zoals meerderen hier het einde veel te perfect. En ik denk idd ook dat Meyer heeft geschreven wat iedereen zou willen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb hem in het engels en het nederlands gelezen en de engelse is beter vind ik, maar het is sowieso een goed boek!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik heb de Nederlandse versie gelezen. Ik vond het wel een leuk boek, maar minder goed dan de andere drie, want -dit zou een spoiler kunnen zijn- ik vond het eigenlijk een beetje standaard dat ze nog een kind kregen in het laatste deel. Het was wel erg dramatisch, en bovendien is dat ook wat gebeurt in heel veel verhalen hier op Q en in soapseries. Verder was er nogal een anticlimax, want het tweede deel van het verhaal loopt steeds naar de confrontatie met de Volturi toe, en uiteindelijk liep het allemaal af met een grote sisser. En dat Jacob inprentte met Nessie vond ik ook nogal voorspelbaar. :x
    Maar goed, het was op zich wel leuk. Het is alleen niet een boek dat ik meteen meerdere keren wil lezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het gelezen in het Nederlands, en ik vond het wel ok. Maar Harry Potter rules en het einde van Morgenrood is echt niet normaal slap..


    Take your chance, it could only make you stronger

    Ik heb Morgenrood al 4 keer gelezen en het blijft goed ! dus BEGINNEN JIJ ! en laat je me weten wat je ervan vind/vond ? (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb hem gelezen, en damn, wat een goed boek. Vind ik dan. (: MAAR ik vind dat er een vervolg MOET komen. :a


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik was er in begonnen maar vond hem uiteindelijk te saai/stom om verder te lezen :')


    As travars

    Het begin is echt saai. Vanaf Jacob wordt het steeds iets leuker en vanaf Renesmee is het echt geweldig. Maar dat van de Volturi, veel te nep.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb ze ook allebei gelezen, maar inderdaad. Ze trouwen en krijgen een baby? Kotskots. Maar ja, wel meer super goede series eindigen teleurstellend (Hongerspelen. SPOILER ALS JE HET NIET WIL WETEN LEES NIET VERDER!!!!














    Ze trouwen en krijgen twee kindjes. Zucht.)


    dude, i can move my toes

    Adele schreef:
    Nederlands en Engels is toch het zelfde? o_O

    Maar ja, ik vond het wel een leuk boek. Vooral als -spoiler- Bella vampier is.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Delirious schreef:
    Ik heb Morgenrood.
    Ik vind het het beste deel van de serie. Heel het boek lang wordt de spanning opgebouwd, heel het boek leidt naar het einde. Alles wat er wordt gedaan heeft de maken met het einde.
    Er is voldoende spanning, mysterie etc.
    Echt een aanrader! ;]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.