Sowieso niet haar de schuld geven van iets, niet eens één woord dat die kant op wijst. Zeg haar dat het je spijt en dat ze veel voor je betekent, dat je het heel graag weer goed wil maken. Maar het hangt er ook een beetje vanaf waar je ruzie over gekregen hebt?
Struggle schreef:
Ik heb nu dit:
Hee. Ik weet niet of ik iets zo erg fout heb gedaan dat je me gaat negeren en blokken op msn, maar ik wilde alleen maar zeggen dat ik er gewoon echt kapot van ben, en dat zeg ik niet om zielig te doen. Ik weet ook wel dat ik de laatste tijd niet echt gezellig ben maar dat ligt niet aan jou. Sorry dat ik gelijk zo boos reageerde, maar ik was sowieso al geïrriteerd en ik kon dit er niet nog bij hebben. Ik weet niet of je het nog goed wil maken, maar als je niet wil wil je dan op z’n minst zeggen waarom je me geblokt hebt? Want dat had je al gedaan voordat ik je dat sms’je stuurde, of niet? Hoop dat je nu iig nog reageert, zou wel zo fijn zijn.. Anders misschien na school alles een keer uitpraten, want ik maak ook niet voor m’n lol ruzie ofzo.
Zou dat goed zijn?
Om eerlijk te zijn, ik zou niet begonnen zijn over dat negeren. Dat klinkt een beetje alsof je in de aanval gaat. En dat je zegt dat jij niet probeert zielig te doen komt misschien over als dat jij vind dat zij dan degene is die zielig doet.
[ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 14:19 ]
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the