• Waarom krabben jullie altijd aan je ballen?
    Dat doet mijn vriendje ook altijd
    niet dat ik het erg vind, even buiten dat om
    Maar zie je ons aan ons heiligdom krabben? *-*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sapphira schreef:
    Berend (kleine jongen met de naam Berend, hilarisch) zit naast mij bij Natuurkunde en dan is het zo: "Wacht even wacht even. Het zit niet goed. even goedleggen". Hand erin, grabbel grabbel. Hij heeft er ook een keer mijn lievelingspen ingestopt die mocht hij houden. En hij had een stijve tijdens Latijn. Gingie zich dus aftrekken.. 0.o Damnn, ik haat dat joch (:

    BIJ LATIJN EEN STIJVE O.o IN DE LES ZICH AFTREKKEN O.o


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Sapphira schreef:
    Berend (kleine jongen met de naam Berend, hilarisch) zit naast mij bij Natuurkunde en dan is het zo: "Wacht even wacht even. Het zit niet goed. even goedleggen". Hand erin, grabbel grabbel. Hij heeft er ook een keer mijn lievelingspen ingestopt die mocht hij houden. En hij had een stijve tijdens Latijn. Gingie zich dus aftrekken.. 0.o Damnn, ik haat dat joch (:
    cross --'


    Shoganai i ne~

    Pyro schreef:
    (...)

    Whaaaaaat? Die gast is gewoon niet goed in zijn hoofd :'D


    Klein beetje oversekst maar hoor. De allereerste vraag die hij aan mij stelde nog voor: "hoe heet je?" was 'Vinger jij jezelf?'
    En hij liep een keer naast een jongen (Lars) en een vriendin van mij kwam hem tegen (Zij kent berend en Lars niet) en Berend vraagt zomaar aan een vreemde (die vriendin dus): "Vind jij lars lekker?"


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Berend (kleine jongen met de naam Berend, hilarisch) zit naast mij bij Natuurkunde en dan is het zo: "Wacht even wacht even. Het zit niet goed. even goedleggen". Hand erin, grabbel grabbel. Hij heeft er ook een keer mijn lievelingspen ingestopt die mocht hij houden. En hij had een stijve tijdens Latijn. Gingie zich dus aftrekken.. 0.o Damnn, ik haat dat joch (:


    Ik zag op de een of andere manier een heel klein schattig jongetje voor me met de naam berend, en toen las ik verder... GE-WEL-DIG.
    ik heb medelijden met je <3

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:30 ]


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

    Zo ik hoop dat mijn verklaring alle vragen wegneemt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    BIJ LATIJN EEN STIJVE O.o IN DE LES ZICH AFTREKKEN O.o


    Die kerel van Latijn is geniaal. Echt, ik hou van die vent, maar hij is toch echt blind..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RestlessSoul schreef:
    Nou hier eens de verklaring van een jongen :Y)
    Hou je vast aan je stoel want dit zal je echt verbazen.

    We hebben jeuk, meer niet. En dan moeten we krabben, logisch toch?
    En als dat niet de reden is dan is het om ons geslachtsdeel recht te leggen.
    Waarom leggen we hem dan recht? Nou je hebt jongens die hun geslachtsdeel links neerleggen en mensen die hem rechts neerleggen. En zo zal hij ook groeien, altijd die ene kant op. En als hij een keer niet op de goede kant ligt, dan is dat vreselijk irritant en storend. Daarom moeten we hem goed leggen :Y)
    Okeeee...


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    xlovelive schreef:
    (...)

    Ik zag op de een of andere manier een heel klein schattig jongetje voor me met de naam berend, en toen las ik verder... GE-WEL-DIG.
    ik heb medelijden met je ;3


    Hij is ook een heel schattig klein jongetje.. Maar zo gedraagt hij zich dus niet, hahaa. Hij gedraagt zich echt als een 'Berend'.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Omg x) Die reacties in dit topic...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lipton schreef:
    (...)Okeeee...


    Hey schat, jij vroeg erom.
    Ik geef alleen antwoord xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omdat ze daar jeuk hebben en ik neem aan dat ze zo'n gevaarte ook zo nu en dan eens op de juiste plaats moeten leggen (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    Defensive schreef:
    Omg x) Die reacties in dit topic...


    Blijkbaar heeft mijn verhaal nogval veel indruk gemaakt. Check al die reacties, hahaa. Ik ben er ondertussen aan gewend (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    0.0 Mijn crush doet dat nooit.............. (H)


    Happy Birthday my Potter!

    -plat-


    All I wanna do is lose control

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hij is ook een heel schattig klein jongetje.. Maar zo gedraagt hij zich dus niet, hahaa. Hij gedraagt zich echt als een 'Berend'.


    Echt vies, ik heb echt medelijden met je! Er zit een jongen voor mij, en die had z'n broek heel laag, dus je zag zo z'n onderbroek,

    maaar, er zat dus een gat in die onderbroek,. dus ik kon zo z'n 'spleet' zien. --'


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.