• Mijn broer is zojuist geslaagd en krijgt dus zijn Gymnasium diploma. Hij is nu met de auto naar school, omdat hij zijn rijbewijs vorige week vrijdag heeft gehaald.
    En nu voel ik me klein! Ik ben de enige die nog echt 'naar school' gaat, als je dat studentengedoe niet meetelt, die geen rijbewijs heeft en ik ben ook echt de kleinste (ik ben al 1.76, maar moet bijna overal voor op mijn tenen staan). Nu voel ik me echt klein en jong, haha.(krul)

    Wie kent dat?(cat)


    everything, in time

    Awww, je bent je mama al voorbijgegroeid hoor. (nerd)

    Ik heb nog een jonger broertje, dus ik voel me neit echt jong.
    Maar wel klein
    (cat)


    Me so good.

    Dat heb ik ook als ik bij mijn vriend ben, daar is iedereen ook al klaar met school ><


    I am an idiot, I move.

    Ik voel me niet "klein" want ik ben groter dan mijn moeder(Ik ben 1.62 en mijn moeder 1.57) helaas is mijn broer en vader wel groter(cat)
    En ik heb en tweeling zus die even groot is:Y).
    Mijn broer is ook geslaagd_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een jonger broertje, dus jong voel ik me niet (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben de oudste thuis en 1.80 dus klein voel ik me niet(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben de jongste en de oudste tegelijkertijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Desilio schreef:
    Ik voel me niet "klein" want ik ben groter dan mijn moeder(Ik ben 1.62 en mijn moeder 1.57) helaas is mijn broer en vader wel groter(cat)
    En ik heb en tweeling zus die even groot is:Y).
    Mijn broer is ook geslaagd_O_

    whoehoe tweeling aan de macht :'D en ik voel me klein omdat ik al 14 ben en me vriendinnen zijn groter >.< nog een reden waarom ik hakken draag van 7cm , maar ook omdat ik het leuk vind :'D


    Shoganai i ne~

    Hoe groot is iedereen daar bij jou thuis??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    Hoe groot is iedereen daar bij jou thuis??


    Groot!
    Mijn moeder is de op één na kleinste en zij is 1,86. Mijn broer is nu 1,96 ongeveer, mijn vader was dat, maar die is gekrompen naar 1.94 haha.:'D


    everything, in time

    Ik ben de middelste, dus ja, ik voel me soms groot, vergeleken met me zusje. En gelijkwaardig aan m'n broer, haha. Maar op school ben ik nou niet echt groot in lengte, wat betreft leeftijd ben ik ook meestal een van de jongste, (bijna) iedereen is inmiddels al 16 uit mijn klas en ik word pas in augustus 16. En ik ga volgend schooljaar naar de vijfde klas, dus daarin voel ik me dan weer behoorlijk goed, haha.


    It ain't broke, so don't fix it.

    nou zeg als jij 1,76 ben dan ben ik echt een kabouter xD
    zelfs mijn twee jaar jongeren zusje is groter dan mij
    (cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dat heb ik juist niet. Ik voel me veel ouder dan mijn broertje en moeder, voornamelijk omdat ik voor hen zorg, in plaats van dat er voor mij gezorgd wordt. Eerst voelde ik me ook altijd klein, maar mensen verdwijnen uit je leven de tijden veranderen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Progeny schreef:
    (...)

    Groot!
    Mijn moeder is de op één na kleinste en zij is 1,86. Mijn broer is nu 1,96 ongeveer, mijn vader was dat, maar die is gekrompen naar 1.94 haha.:'D
    Stammen jullie van de reuzen af?Je hebt echt een grote familie :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)Stammen jullie van de reuzen af?Je hebt echt een grote familie :')


    Hehehehehe, niet dat ik weet. Wel van een rijke familie. -wbw-
    Nou, niet iedereen is zo groot hoor. Ik ben in verhouding écht klein, terwijl ik op school juist groot ben.:"D


    everything, in time