• Ffffff
    Nee het is geen pedofiel of geen loverboy of geen oude vieze man <<<<<<<<

    OHH zo'n jongen die ik niet ken in real maar van internet (neeheee, het is geen pedo enge vieze man, rustig maar. (krul)) die zit DE HELE FUCKING TIJD dingen zoals dit te typen, echt lief bedoeld, maar ik kan er helemaal niet tegen als mensen té lief doen, dan denk ik van ach flikker eens op met je liefheid xD

    bram devos zegt
    wb lieve schat
    ja hoor met jij?
    - Rowan. . zegt
    nah
    bram devos zegt
    hey wat is er?
    - Rowan. . zegt
    niks
    gewoon
    bram devos zegt
    hey lieve schat wees niet sip
    - Rowan. . zegt
    oh
    bram devos zegt
    je bent de liefste schat die er is

    En laatst had ik de webcam ook aan, had hij een fucking screenshot van mij genomen en zei die: deze ga ik opslaan omdat ik jij zo mooi vind
    1. Ik ben niet mooi, 2. Wat denkt hij wel niet? ik HAAT het als mensen screenshots van me nemen, dat vind ik helemaal niet leuk + eng.

    Als ik mn oude pc nog had, ik zweer het je, had ik zo wel 100 conversaties zoals dit kunnen kopieren&plakken. Echt irritant, dit moest ik even kwijt. Nog iemand die hier echt niet tegen kan?
    Dit moest ik toch wel even kwijt. Dx

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 17:00 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dit klinkt echt als een vieze man =P

    Blok hem anders, of zeg dat hij zijn webcam aan moet doen. Wedden dat ie stuk is?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hahhaa, snap ik :')
    Als ik sommige mensen hun krabbels lees, denk ik ook 'slijmbal xd'
    Maar dat met die foto is wel een beetje vaag xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    RosaCullen schreef:
    Dit klinkt echt als een vieze man =P

    Blok hem anders, of zeg dat hij zijn webcam aan moet doen. Wedden dat ie stuk is?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    RosaCullen schreef:
    Dit klinkt echt als een vieze man =P

    Blok hem anders, of zeg dat hij zijn webcam aan moet doen. Wedden dat ie stuk is?


    Argh lees die fucking eerste regels, hij is GEEN oude vieze man, ik heb hem al zo vaak gezien op webcam.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Zugzwang schreef:
    Hahhaa, snap ik :')
    Als ik sommige mensen hun krabbels lees, denk ik ook 'slijmbal xd'
    Maar dat met die foto is wel een beetje vaag xd

    Ja inderdaad, slijmbal D8


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Is het echt geen pedofiel? :S
    Het is dan wel een rare, zou ik ook niet leuk vinden.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    vreselijk gewoon of dan van die meisjes die zo gaan van "Heeeeeee em! hierheen lieverd! *smak smak* " de eerste keer dat iemand dat naar me riep had ik echt wel iets van "Oh you've gotta be kidding me" ondertussen hoor ik het iedere morgen. Zwaar tegen mijn zin


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Waarschijnlijk moet je het hem gewoon zeggen? Dat je niet zoveel van dat geslijm houd.

    Celestial schreef:
    Waarschijnlijk moet je het hem gewoon zeggen? Dat je niet zoveel van dat geslijm houd.

    Haha al gedaan, believe me.
    Hij zei: Kan ik niks aan doen dat doe ik gewoon bij mensen zoals jij

    ik zo: Yeah right,

    &Pemberley, lol, same!


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Als je niet wilt dat hij een screenshot van je maakt, doe je webcam dan niet aan?
    En als je er gek van wordt, blok hem/zeg 't hem?

    Simpel zat hoor :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.