• Ik had laatst een droom, ik zat in een grote grot, en er waren heel veel enge wezens, het was echt prachtig aan het eind, alles verdrween 'Poef' in legosteentjes in slomotion (het leek net echt) in allemaal verschillende kleuren.

    Ik droom altijd in kleur.
    Dromen jullie eigenlijk in kleur?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Jep.

    Geen idee, nu je het zegt xD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja ik droom in kleur, maar zonder geluid.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    jep, alleen sommige dromen zijn donkerder als anderen. of er minder kleur is als bij andere.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik geloof van wel.
    @Vossensnuit: Dat is raar! ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zijn er ook mensen die niet in kleur dromen dan? Nog nooit van gehoord thb... Lawl.


    Numbers.

    Vossensnuit schreef:
    Ja ik droom in kleur, maar zonder geluid.


    Ik ook, maar er word soms wel gepraat, maar dan hoor ik niks maar ik weet dan gewoon wat ze zeggen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ja altijd,maar ik droom nooit gezichten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Geen idee,ik weet wel vaak wat er gezegd wordt en ik weet wie er praat,want dat zie ik. Dus ik denk van wel.

    Jup, ik droomde laatste (egt heel vaag) dat ik een piraat was O.o en toen gingen we met het schip aan land en veroverde we de etos en kwamen er dieven en toen rende we er achteraan alleen dat duurde opeens heel lang en toen waren we in Egypte O.o
    EN toen kwam de falende wekker die me uit mijn bed sleurde

    Ja?


    ars moriendi

    Mijn papa droomt in grijswaarden omdat hij half-kleurenblind is. Alleen groen, rood en blauw kan hij zien, maar altijd met zo een grijsachtige schijn erdoor.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Siiii.
    Alleen de voorgrond is helder, de achtergrond is altijd nogal blurry.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Uh ja.


    -

    Tuala schreef:
    Ik geloof van wel.
    @Vossensnuit: Dat is raar! ;o

    Haha dat ik zonder geluid droom?
    Dat is voor mij normaal, ik voel alles in mijn dromen, ik hoor het alleen niet x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42