• Iel ik ga nachtmerries van hun krijgen! ;O

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2011 - 21:35 ]


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    RealxMadrid schreef:
    Is dit de Ku Klux Klan?


    ja.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    JuliusCeasar schreef:
    Mijn nasklerares(daar heb ik al zo vaak nachtmerreis van gehad)
    Nu heb ik nachtmerries dat ik heel mijn teotsweek ga verpesten


    Sterkte!


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het maar rare mensen.


    -

    Zijn die kerels eigenlijk nog steeds actief?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    awesomeness.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik dacht serieus dat je de Kreeftskeerkring bedoelde. -heeft net aardrijkskunde aan het leren geweest.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Ik dacht serieus dat je de Kreeftskeerkring bedoelde. -heeft net aardrijkskunde aan het leren geweest.-


    ghehe, die is ook best spooky ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:48 ]


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Tuala schreef:
    Zijn die kerels eigenlijk nog steeds actief?


    I don't know. Misschien moet je het aan hun vragen? ^^


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Rooftops schreef:
    Ik dacht serieus dat je de Kreeftskeerkring bedoelde. -heeft net aardrijkskunde aan het leren geweest.-

    out! 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, die lui komen ook in de clip van Michael Jackson - They Don't Really Care About Us voor (prison version). Extreemrechtse lui.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ku Klux Klan, bah!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Junns schreef:
    O.o

    Wat is dit...?



    Ku Klux KlanUit Wikipedia, de vrije encyclopedie
    Ga naar: navigatie, zoeken

    Het symbool van de Ku Klux Klan
    (download/info/permalink)

    De Ku Klux Klan (ook wel Klu Klux Klan, Klan of KKK genoemd) is de benaming van een aantal verschillende geheime blanke organisaties in de Verenigde Staten die vooral door hun racistisch geweld bekend geworden zijn.

    Zij legden zich toe op terreur tegen zwarten, kleurlingen en strijders voor hun grondwettelijke rechten, maar waren ook antisemitisch, homofoob, anti-katholiek en anticommunistisch en keerden zich tegen nieuwe immigranten. De eerste KKK kreeg grote aanhang in de Zuidelijke staten van de VS als blanke reactie tegen de afschaffing van de slavernij aan het eind van de Amerikaanse Burgeroorlog.

    De KKK kende periodes van grote activiteit afgewisseld door lange tijdspannes in de marge van de samenleving. De leden (Klansmen en Klanswomen genoemd) zijn bij hun optreden vaak gemaskerd en kleden zich dan in lange witte, rode, zwarte of blauwe gewaden (toga's of habijten met puntmuts).

    De Ku Klux Klan speelde in de Amerikaanse geschiedenis een belangrijke rol tijdens de Reconstructie, in het Interbellum en tijdens de Segregatiekwestie. Heden ten dage wordt de KKK als organisatie geacht niet meer te bestaan. Wel zijn er tal van regionale extreemrechtse groeperingen die op de oude Klan geënt zijn. De maatschappelijke en politieke invloed van deze splintergroepen is echter verwaarloosbaar.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Ku Klux KlanUit Wikipedia, de vrije encyclopedie
    Ga naar: navigatie, zoeken

    Het symbool van de Ku Klux Klan
    (download/info/permalink)

    De Ku Klux Klan (ook wel Klu Klux Klan, Klan of KKK genoemd) is de benaming van een aantal verschillende geheime blanke organisaties in de Verenigde Staten die vooral door hun racistisch geweld bekend geworden zijn.

    Zij legden zich toe op terreur tegen zwarten, kleurlingen en strijders voor hun grondwettelijke rechten, maar waren ook antisemitisch, homofoob, anti-katholiek en anticommunistisch en keerden zich tegen nieuwe immigranten. De eerste KKK kreeg grote aanhang in de Zuidelijke staten van de VS als blanke reactie tegen de afschaffing van de slavernij aan het eind van de Amerikaanse Burgeroorlog.

    De KKK kende periodes van grote activiteit afgewisseld door lange tijdspannes in de marge van de samenleving. De leden (Klansmen en Klanswomen genoemd) zijn bij hun optreden vaak gemaskerd en kleden zich dan in lange witte, rode, zwarte of blauwe gewaden (toga's of habijten met puntmuts).

    De Ku Klux Klan speelde in de Amerikaanse geschiedenis een belangrijke rol tijdens de Reconstructie, in het Interbellum en tijdens de Segregatiekwestie. Heden ten dage wordt de KKK als organisatie geacht niet meer te bestaan. Wel zijn er tal van regionale extreemrechtse groeperingen die op de oude Klan geënt zijn. De maatschappelijke en politieke invloed van deze splintergroepen is echter verwaarloosbaar.


    Ghehe die site heb ik ergens al gepleurd op de eerste pagina ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou echt gaan rennen ofzo mocht ik die gasten tegenkomen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ghehe die site heb ik ergens al gepleurd op de eerste pagina ;D


    Niet gezien. :'D
    Ach, dit is voor de mensen die nog luier zijn om het zelf op te zoeken. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.