• Iel ik ga nachtmerries van hun krijgen! ;O

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2011 - 21:35 ]


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Niet gezien. :'D
    Ach, dit is voor de mensen die nog luier zijn om het zelf op te zoeken. (bloos)


    Ghehe ze hoefde alleen te klikken en ze waren er ;D haha maar jouw ding is ook goed ;D sommige mensen zijn te lui om te klikken.. xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoezo dat? Zij zitten in Amerika,jij in Europa.
    Ik weet dat ze "eng" uitzien/zijn maar waarom bang zijn


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze mogen niet meer bestaan. Al zijn er natuurlijk talloze kleinere versies hiervan. Ik vind dat echt te erg. Als je weet wat die mensen anderen hebben aangedaan..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    StJimmy schreef:
    Hoezo dat? Zij zitten in Amerika,jij in Europa.
    Ik weet dat ze "eng" uitzien/zijn maar waarom bang zijn

    Kweetniet voor wie de vraag bedoeld was, maar ik geef even antwoord vanuit mijn perspectief :']
    I know dat ik in Europa zit - ging even om het confrontatie idee - maar als halve Aziaat ofwel kleurling zou ik me niet echt prettig voelen mocht ik extreemrechtse lui tegenkomen die op rampage tour zijn :']


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Kweetniet voor wie de vraag bedoeld was, maar ik geef even antwoord vanuit mijn perspectief :']
    I know dat ik in Europa zit - ging even om het confrontatie idee - maar als halve Aziaat ofwel kleurling zou ik me niet echt prettig voelen mocht ik extreemrechtse lui tegenkomen die op rampage tour zijn :']

    Geloof ik best,maar meestal doen ze niet ernstig(ja schelden doen pijn maar ik bedoel erg ernstig) dat gaat altijd heel geleidelijk, ze gaan je niet opeens meteen als ze je tegen komen vermoorden ofzo. Zelfs zij niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rooftops schreef:
    Ik dacht serieus dat je de Kreeftskeerkring bedoelde. -heeft net aardrijkskunde aan het leren geweest.-

    Ik dus ook haha D:

    StJimmy schreef:
    (...)
    Geloof ik best,maar meestal doen ze niet ernstig(ja schelden doen pijn maar ik bedoel erg ernstig) dat gaat altijd heel geleidelijk, ze gaan je niet opeens meteen als ze je tegen komen vermoorden ofzo. Zelfs zij niet.

    Oke, dat valt me dan nog mee. Je kunt je natuurlijk wel voorstellen dat iemand in mijn plaats toch het zekere voor het onzekere neemt. Beter dan onterecht als een angsthaas weglopen dan het gevaar onderschatten en een mep te pakken krijgen ofzo.
    Maar ja, ik weet verder ook niks over hun gewelddadige karakter, verdiep me er niet zo in, dus het kan heel goed kloppen dat het in the end wel meevalt.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Oke, dat valt me dan nog mee. Je kunt je natuurlijk wel voorstellen dat iemand in mijn plaats toch het zekere voor het onzekere neemt. Beter dan onterecht als een angsthaas weglopen dan het gevaar onderschatten en een mep te pakken krijgen ofzo.
    Maar ja, ik weet verder ook niks over hun gewelddadige karakter, verdiep me er niet zo in, dus het kan heel goed kloppen dat het in the end wel meevalt.


    Waarom zoek je niet een documentaire op Samster? Het is best interessant en goed voor je om meer over zulke dingen te leren zelfs ondanks/juist omdat ze ook eng zijn en een deel van onze geschiedenis zijn. Dan begrijpj e het ook beter als via dit forum. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tuala schreef:
    Ik vind de scream enger. (A)

    Met een beetje fantasie zijn het net kabouters.
    Nee. Oke, ze zijn engig ja.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    KKK bestaat officieel niet meer, de angst voor veel amerikanen bestaat nu uit MS13, Crips en Bloods..


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Makes me think of the good 'ol Nazi Punks bro.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Danv idn ik dit engere foto's




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.