• Misschien is PinkPop gewoon niks voor deze chagrijn "recensist"?


    30 seconds to Mars: kermis voor bakvissen
    De Main Stage stond vrijdagnamiddag helemaal in het teken van de bakvis met als top of the bill 30 Seconds To Mars, de band rond acteur Jared Leto. TSTM is een emo-rockgroep waarvan er meer dan dertien in een dozijn zitten maar je moet het hen wel nageven dat ze net dat doen wat de gemiddelde 14-jarige wil horen en zien. Leto nam tussen de nummers heel erg overdreven zijn tijd om een praatje met het publiek te maken en trok op het einde zelfs een spurtje doorheen de frontstage. Tot groot jolijt van de gillende meisjes die spontaan flauwvielen wanneer de frontman zijn al zo weinig bedekkende shirt tot boven zijn navel hees.

    De eerste honderd rijen stonden vol tieners van The Echelon, de fanclub van TSTM. Allen met shirt en/of vlag, allen meezingend van begin tot einde. Maar Leto heeft een paar regels uit het handboek van de frontman verkeerd gelezen, dat je geen circle pit aanvraagt wanneer het volgende nummer met een kalme intro aanvangt, bijvoorbeeld. Wanneer je het publiek aanvuurt met de geste dat de eerste tien stagedivers mee op het podium een nummer mogen komen zingen, weet je dat de hel zal losbreken. Tot zijn zichtbare ergernis stonden er plots geen tien maar vijftig fans mee te brullen met 'Kings And Queens'.

    Wij zien Leto nog liever Colin Farrell een tong draaien in de film Alexander.
    bron
    andere topic

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 11:32 ]


    ars moriendi

    Cellophane schreef:
    Jeetje aub.
    Hoe kan ik De Morgen nu ooit nog serieus nemen.


    There's power in the words you whisper.

    Hij moet een andere job zoeken. :Y)


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Ik vond 30STM wel echt tegenvallen. Babyrock voor groupies. Bleh. Als ik muziek wil horen met gillende meiden ga ik wel naar Justin Bieber oid, en niet naar, wat ik dacht, serieuze rock.


    I am an idiot, I move.

    Neem het gewoon niet zo serieus, als jij ze goed vind dat is toch het belangrijkste?


    Kill them with kindness.

    Ik ben geen fan van 30 seconds to Mars, maar ik snap je ergernis wel. Precies alsof het negatief is dat het gericht op tienermeisjes? En dan die woordenschat, bakvissen, etc... Daar kan ik ook echt niet tegen, het klinkt ongelofelijk denigrerend!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Negatief zijn is zo veel makkelijker dan positief zijn..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lipton schreef:
    Hij heeft gewoon geen smaak (joehoe)


    Let it come and let it be