• Jared Joseph Leto (Bossier City, Louisiana, 26 december 1971) (30 Seconds to Mars)

Is Jared Leto al 39?! O_O Ik dacht dat hij like 25 was. Ik ben echt mindraped nu, ik heb hem gisteren nog gezien op Pinkpop en hij leek geen dag ouder dan 25 O_O =| Ook weleens van die leeftijds-inschattings-vergissingen gemaakt?

edit: ja op die eerste foto heeft hij best wel wat weg van Zack Efron nu je het zegt x'D

[ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 23:39 ]

ars moriendi

DIRK schreef:
    (...)
    Serieus, je bent echt de eerste die ik zo hoor! ='D Haha maar dat kan natuurlijk, ieder zn ding ;D

Ja, ik weet dat iedereen van hem houdt. Maar ik kan hem echt niet zien of horen. (cat)

DIRK schreef:
    (...)
    Hij had gewoon je vader kunnen zijn =|

Hahahahha, bah! Ik zei dus nog; 'Ik zou best met hem willen trouwen' maar hij zou inderdaad gewoon mijn vader kunnen zijn! Dat is best wel eng, hahaha! :'D

505 schreef:
    (...)
    Ja, ik weet dat iedereen van hem houdt. Maar ik kan hem echt niet zien of horen. (cat)

(no_chears)

ars moriendi

Fellatio schreef:
    Ghehe dat had ik bij Johnny Depp :$

Save me from myself.

Wayoo O.o

ONLY SEVEN LEFT <3

39? Echt niet,dat geloof ik niet. Ik weet dat mannen vaak jonger lijken maar 39? nee. Echt?
    Ik ben ook zo slecht in leeftijden schatten,ik schat iedereen standaard in de 30,hoe oud ze ook zijn.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Dat kan gewoon niet ;o

effort never betrays you

DIRK schreef:
    (...)
    Echt he? O_O

Of hij heeft gewoon stiekem the Fountain of Youth :9~

Whahahahaaha, geweldig. Trouwens met Johnny Depp ook hoor!

Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

Raped schreef:
    Op deze foto lijkt hij op Zac Efron:X

You're beautiful.

Jep. Oud is ok. + in Requiem for a dream leek ie ook 25

Gradually, then suddenly..

Dacht ik bij Billie Joe Armstrong ook, maar hey zo een vent wil ik later ook wel hoor (:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Deze is 49 (nerd)

Dus mij verbaasd niets meer.
    Btw. Dit is Jon bon jovi

[ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 18:51 ]

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Immortal schreef:

Deze is 49 (nerd)

Dus mij verbaasd niets meer.
    Btw. Dit is Jon bon jovi

Jonny Bonny Joviii <3 Ik hou van die kerel. (H) Hij maakt zo'n onwijs goede muziek.

ars moriendi

Hij is echt freakin sexy.
    En het is: Zac Efron lijkt op hem :P.

The odds are néver in our favor.

Ian Somerhalder (:

Olive