• Jared Joseph Leto (Bossier City, Louisiana, 26 december 1971) (30 Seconds to Mars)

    Is Jared Leto al 39?! O_O Ik dacht dat hij like 25 was. Ik ben echt mindraped nu, ik heb hem gisteren nog gezien op Pinkpop en hij leek geen dag ouder dan 25 O_O =| Ook weleens van die leeftijds-inschattings-vergissingen gemaakt?





    edit: ja op die eerste foto heeft hij best wel wat weg van Zack Efron nu je het zegt x'D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 23:39 ]


    ars moriendi

    Inderdaad! maar ik maak bijna nooit een vergissing, mensen bij mij wel :S ik word altijd 2 of 3 jaar ouder geschat :S

    haha, ik wist het al ja. Toen ik het hoorde dacht ik ook echt van: whuuuut?o.o
    en op pinkpop zag hij er ook heel jong uit haha :'D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Daystar schreef:
    Inderdaad! maar ik maak bijna nooit een vergissing, mensen bij mij wel :S ik word altijd 2 of 3 jaar ouder geschat :S


    Haha, same :p


    Better to leave than to be gone.

    Ixora schreef:
    Daar gaan m'n toekomst plannen.(joehoe)

    (no_chears) Same :'O


    ars moriendi

    Cellophane schreef:
    Ik zweer je, hij wordt met de jaren jonger.


    Food.

    RealxMadrid schreef:
    Op deze foto lijkt hij op Zac Efron:X

    Dat dacht ik ook eerst. :x

    En amai, die lijkt echt nog geen 39.. :l


    Let the Night embrace you

    Daystar schreef:
    Inderdaad! maar ik maak bijna nooit een vergissing, mensen bij mij wel :S ik word altijd 2 of 3 jaar ouder geschat :S

    me too ook al ben ik best klein


    Shoganai i ne~

    Dat had ik ook toen ik zijn leeftijd ontdekte.
    Ik heb echt een kwartier gezeten van 'waaaaat? dat kan toch niet!'
    en dat idee heb ik nog steeds wel 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omentherise schreef:
    Eh wie?
    Bij buitenlanders is het trouwens wel een stukkie lastiger in te schatten, vooral als ze gephotoshopped zijn en make up dragen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Of hij nu 25 lijkt of 39 ofzo is. Voor mij blijft hij lelijk. :'D Ik heb echt iets tegen die gast, helaas.

    505 schreef:
    Of hij nu 25 lijkt of 39 ofzo is. Voor mij blijft hij lelijk. :'D Ik heb echt iets tegen die gast, helaas.

    Serieus, je bent echt de eerste die ik zo hoor! ='D Haha maar dat kan natuurlijk, ieder zn ding ;D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 18:33 ]


    ars moriendi

    Wow, die was onverwachts. Op Pinkpop zag hij er ook nog zo jong uit. Hij zag er echt goed uit toen! Ik had hem inderdaad ook niet ouder dan 25 geschat. Haha wow, 39.. Dat is net zo oud als mijn moeder. Weird! :'D

    Pinkpop schreef:
    Wow, die was onverwachts. Op Pinkpop zag hij er ook nog zo jong uit. Hij zag er echt goed uit toen! Ik had hem inderdaad ook niet ouder dan 25 geschat. Haha wow, 39.. Dat is net zo oud als mijn moeder. Weird! :'D

    Hij had gewoon je vader kunnen zijn =|


    ars moriendi

    ik wist het wel want hij is 1 jaar jonger dan mn ma en dat wist ik van begin afaan al ;D


    the world is filled with people that we dont understand

    Cellophane schreef:
    Ik zweer je, hij wordt met de jaren jonger.


    live the life you love