• Ik had van mijn hockey club wat ik trainde een doos celebrations gehad, als dank. Dus ik had die op mijn kamer gelegd, en dan pakte ik er soms een snoepje uit.
    Vandaag kijk ik daar weer in, is heel dat ding leeg, behalve een paar van Dove. Dus ik mijn ouders zeggen, maar ze geloofden niet dat de schoonmaakster dat had gedaan. Maar ook de bounty en de milkyway zijn eruit, en die lust niemand in ons gezin, dus dan moest zij dat wel hebben gedaan.
    Ook eens zo iets meegemaakt met iemand?


    live the life you love

    Misschien dat ze dat het je het voor haar daar neer had gelegd? Wij leggen ook altijd iets lekkers neer voor de schoonmaakster? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Misschien dat ze dat het je het voor haar daar neer had gelegd? Wij leggen ook altijd iets lekkers neer voor de schoonmaakster? (:

    Nah, het lag op mijn kamer. En de schoonmaakster is goed bevriend met ons, dus die mag gewoon uit de kast pakken..


    live the life you love

    Hebben jullie een schoonmaakster? ;o


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    hahaah -out-! we hebben nooit een schoonmaakster gehad dus....


    If you never try ,then you'll never know.

    Athletics schreef:
    Hebben jullie een schoonmaakster? ;o

    Ja, mijn ouders werken beide fulltime, en wij hebben een vrij groot huis - zo eigendunk om te zeggen haha - dus daar hebben ze anders geen tijd voor. En m'n moeder houdt niet van schoonmaken.


    live the life you love

    hebben jullie echt een schoonmaakster!:O


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wat een luxe zeg een schoonmaakster o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sorry, maar dat vind ik echt hartstikke onbeschoft.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore schreef:
    Misschien dat ze dat het je het voor haar daar neer had gelegd? Wij leggen ook altijd iets lekkers neer voor de schoonmaakster? (:


    I´m nothing special.

    haha, die van ons doet dat ook vaak (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    @ mensen boven me; zoveel mensen hebben een schoonmaakster hoor. Wij ook. Daarvoor hoef je echt geen buitensporig groot huis te hebben. En uh, als die schoonmaakster dat echt heeft gedaan vind ik dat nogal onbeschoft.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Er zijn toch veel mensen met een schoonmaakster? :')
    Misschien moet je haar er mee confronteren? (:


    Never run out of reasons to smile...