• Omdat ik van Pensieve een topic over Pinkpop moet maken -waarvoor ze zelf te lui is- ga ik dat nu even doen (:

    Zoals de meeste van jullie wel weten was dit pinksterweekend Pinkpop in Landgraaf. Wij -(Amber, Lotte en ik) waren daar namelijk de maandag heen en het was echt vet awesome(nerd)

    Het begon met Scouting For Girls, die waren best goed. Daarna hebben we nog een stuk van de Plain White T's gezien -die vent zong vals jonge- en ook van Two Door Cinema Club.
    Daarna was het tijd voor All Time Low, waar we al vet vroeg heengingen om een goede plek te hebben. Daar gingen we nog een heleboel mensjes van Quizlet meeten, dat was ook wel gaaf. Toen begon het eindelijk en ze begonnen meteen met een nummer van het nieuwe album, echt cool (krul) En ik ben nog vet vaak op tv geweest, een vriend van me zag me en heeft er een foto van gemaakt hihi.
    Daarna gingen we even wat eten en daarna door naar The Script -die persoonlijk mijn favoriet van de hele dag waren-. Echt ik vond ze zo goed, en oh die zanger was zo knap:9~
    Direct na The Script zijn we naar de signeersessie van All Time Low gegaan en hebben lekker asociaal voorgedrongen ;$ Nu heb ik na mijn gesigneerde t-shirt ook Dirty Work laten signeren _O_
    Daarna gingen we meteen weer door naar 30 Seconds To Mars, wat ook heel gaaf was.
    En als afsluiten de Foo Fighters, waarbij het keihard begon te regenen, terwijl de zon nog scheen. Er was een vet grote regenboog naast het terrein te zien, echt heeeel mooi om af te sluiten.

    En toen waren we om half 3 pas thuis en moesten we om half 8 weer op en de dag daarvoor hadden we ook al weinig geslapen, dus nu zijn we dood (cat) En sowieso dat we volgend jaar 3 dagen gaan, in plaats van 1 dag.

    Zijn er nog meer mensen naar Pinkpop geweest? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BlueWolf schreef:
    Noooo! Ik wist helemaal niet dat er een Q-meeting was Ö Anders was ik gekomen ^^

    Maar ik ben dus ook geweest, eerste keer en meteen 3 dagen ^^ T was echt vet! All Time Low vond ik idd ook echt goed ^^ Ik kon bij iemand op de schouders, dus toen kon k wel veel zien :3
    En The Script was ook echt awesome! <3 En 30 Seconds To Mars, en Foo Fighters, en en en.... Ja alles eigenlijk ;p

    Volgend jaar ga ik zeker weer! ^^ <3

    Haha jaa, ze waren allemaal zo goed. :')
    Al waren er wel wat tegenvallers, vond ik. (:
    Volgend jaar ga ik ook 3 dagen. ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben niet geweest en dat hoeft voor mij ook helemaal niet :'D


    -

    ik ben het hele weekend gegaan met 2 vriedinnen, was echt super leuk!! ik vond the script en Versaemerge het leukst. ook was Elbow erg goed, maar 30 seconds to mars vond ik de mensen zoooooo vervelend! ik heb echt 5 manieren gehoord hoe ze ons dood gingen maken (wij stonden best ver vooraan, maar zij wilde daar staan ofzo)


    To The Stars Through Adversity

    Het was ook wel te verwachten dat Amber te lui was om een topic te maken.. -Sorry Amber:9~-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pinkpop schreef:
    ... Bij Go Back To The Zoo stonden wij in dat linkervak vooraan, en dat was echt super. Zij waren ook echt geweldig! ...


    Ik citeer je niet helemaal, want dat is zo groot.. Maar ik stond ook in het linkervlak vooraan bij Go Back To The Zoo! Misschien heb ik je wel gezien haha.

    Ik ben trouwens alle drie de dagen geweest. Van de zaterdag was simple plan boven mijn verwachtingen goed en coldplay was echt supervet! Stond ook vrijwel vooraan, echt een droomplek (:
    Zondags's heb ik Graffiti6, Hurts & Kings Of Leon gezien. Graffiti6 viel tegen en Hurts was daarintegen super! Muziek stond veel te hard, dus ik voelde het door mijn hele lichaam heen. Kwam misschien ook omdat ik vooraan stond en vlakbij een box.. Kings of leon had ik beter verwacht. Ze speelden heel goed, maar deden bijna niks met het publiek..
    Maandag was echt druk ;o Ik heb scouting for girls ook gezien, maar daar was ik snel weer bij weg. Plain White T's waren wel oké. Go Back To The Zoo was nogsteeds even geweldig live als altijd en ook All Time Low vond ik goed! Heb ook nog een klein stukje van The Script gezien, omdat gbttz toen hun signeersessie had. 30 seconds to mars vond ik opzich ook nog wel vet en de afsluiter vond ik persoonlijk verschikkelijk.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Mayfly schreef:
    Ach, afjdkslajfio, beu. (cat) Ik wilde daar zo graag heen. (cat)


    They fell in love, didn't they?