• Dus op de één of andere manier kom ik hier op deze site. Ik ben hier like 2 jaar geleden eens wezen kijken met iemand ofzo (mijn geheugen..) en ik was toendertijd niet het type om te kijken naar de personen op deze site.
    Dus nuja, mijn vraag: hoe oud zijn jullie hier allemaal? Ik ben zelf 17 nu.
    Ondertussen ben ik even kijken wat voor site dit nou eigenlijk is..

    Sadistic schreef:
    (...)

    Syll, houd je mond. :'D
    Slaap lekker.:Y)


    Ok mama... & dankjeee


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    21 hier...

    Oppassen voor Sadistic, zij is een van de ergste mensen die je hier tegen kan komen (mag graag omgaan met een zweep) (wbw)

    17


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hel schreef:
    21 hier...

    Oppassen voor Sadistic, zij is een van de ergste mensen die je hier tegen kan komen (mag graag omgaan met een zweep) (wbw)


    *Maakt een diepe buiging*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    *Maakt een diepe buiging*


    zucht... dat was niet de reactie waar ik op zat te wachten (no_chears)

    Hel schreef:
    (...)

    zucht... dat was niet de reactie waar ik op zat te wachten (no_chears)


    I know. (bloos)
    Maar het is toch zo? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Schlaap lekker, meid.

    Een goede dag, Sadistic, heb je even tijd? *WINK!

    Mmm, laten we dat maar niet doen. Jij bent te jong voor mij, ik ben verloofd, en dat kun je echt niet aan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh nee? Daag je me uit? Kom op dan!
    Naja, genoeg geweest voor vandaag. Een goede nacht allemaal, gebruik geen drugs en ga niet roken!

    Sadistic schreef:
    Mmm, laten we dat maar niet doen. Jij bent te jong voor mij, ik ben verloofd, en dat kun je echt niet aan. :'D


    -Plat-

    Alsof het zo moeilijk is om jou aan te kunnen (bloos)

    Aaaahh! Ik voel me nu zo jong he! :'D
    Ik ben 14 en word volgend jaar (in februari) pas 15.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Hel schreef:
    (...)

    -Plat-

    Alsof het zo moeilijk is om jou aan te kunnen (bloos)


    Wat bedoel je, appelsnoetje?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lowl, nu voel ik me jong met me 14 (': Word over anderhalve maand pas 15.


    Only those who listen can hear

    Over jong voelen gesproken xd
    Ik word morgen 14...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Assassin schreef:
    Ik ben 18, bijna 19. :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right