• Dus op de één of andere manier kom ik hier op deze site. Ik ben hier like 2 jaar geleden eens wezen kijken met iemand ofzo (mijn geheugen..) en ik was toendertijd niet het type om te kijken naar de personen op deze site.
    Dus nuja, mijn vraag: hoe oud zijn jullie hier allemaal? Ik ben zelf 17 nu.
    Ondertussen ben ik even kijken wat voor site dit nou eigenlijk is..

    Betrayal schreef:
    Ik voel me nu jong :'D
    Ik ben 14 maar word over paar weekjes 15 n,n

    Laat mij het dan weten, een felicitatie mag dan wel. Dan word je ook echt zo'n grote meid.
    Speaking of which, waarom zijn er zoveel meisjes hier? Zijn hier anti jongens wards?

    Omentherise schreef:
    (...)
    Laat mij het dan weten, een felicitatie mag dan wel. Dan word je ook echt zo'n grote meid.
    Speaking of which, waarom zijn er zoveel meisjes hier? Zijn hier anti jongens wards?



    Dr zijn hier meer jongens dan je denk.. ze durven zich alleen niet te laten zien ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Dr zijn hier meer jongens dan je denk.. ze durven zich alleen niet te laten zien ;P

    *hoop hoop* Ze zullen instantly alles krijgen zoals een meisje op een gameforum? Dan is het zoveel aandacht dat het pijn doet, dus vermommen ze zich als meisje.

    Fellatio schreef:
    (...)


    Dr zijn hier meer jongens dan je denk.. ze durven zich alleen niet te laten zien ;P

    Echt wel. Hier meld een jongen zich. :Y) Ik ben trouwens 21. En een soort opa hier. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Omentherise schreef:
    (...)
    *hoop hoop* Ze zullen instantly alles krijgen zoals een meisje op een gameforum? Dan is het zoveel aandacht dat het pijn doet, dus vermommen ze zich als meisje.


    Haha zoiets, vaak worden ze meteen aangevallen door 14-jarige meisjes. Best eng hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik ben 19 :Y)

    En er zijn meer jongens dan je zo op het eerste gezicht zou denken x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Seventeen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    17 lol


    As travars

    Dus als ik het zo een beetje bekijk is dit een best wel emo/scene achtige site, of niet? Met dingen als anime en al dat soort cute dingen enzo. Of zit ik er dik naast?

    Omentherise schreef:
    Dus als ik het zo een beetje bekijk is dit een best wel emo/scene achtige site, of niet? Met dingen als anime en al dat soort cute dingen enzo. Of zit ik er dik naast?



    Zo lijkt het wel ;P maar daar zit je er ook dik naast ;D

    dr zijn ook zat voetbal lief hebbers enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nu nog voetbal leuk gaan vinden *geeuw* Ah Skream - Losing Control heeft een Kamehameha sample erin, ik ben al goed bezig met de stap naar anime.

    Omentherise schreef:
    Nu nog voetbal leuk gaan vinden *geeuw* Ah Skream - Losing Control heeft een Kamehameha sample erin, ik ben al goed bezig met de stap naar anime.

    Hahaha Kamehameha sample. x'D Er zijn hier genoeg andere dingen.


    Your make-up is terrible

    Omentherise schreef:
    Dus als ik het zo een beetje bekijk is dit een best wel emo/scene achtige site, of niet? Met dingen als anime en al dat soort cute dingen enzo. Of zit ik er dik naast?


    Dik ernaast ... Stiekem verschuilen hier behoorlijk wat fetisjisten en andere leuke mensen. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dik ernaast ... Stiekem verschuilen hier behoorlijk wat fetisjisten en andere leuke mensen. :Y)


    + Beliebers


    + een Syll die nu gaat slapen ;$ doegg

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 0:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    + Beliebers


    + een Syll die nu gaat slapen ;$ doegg


    Syll, houd je mond. :'D
    Slaap lekker.:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.