• Ik verveel me nogal en een beetje lui, dus misschien dat mensen me hier nog wat leuks kunnen aanbieden.
    Het liefst iets met psychologische spanning, dus iets als Death Note of zo ^^

    Alvast bedankt (flower)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben nu net weer begonnen met Naruto, maar dat heb je vast al gezien. Verder weet ik er eigenlijk niet zoveel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ELFEN LIED ELFEN LIED ELFEN LIED
    oh en vampire knight :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik kijk wel anime's, maar niet dat soort, dus ik kan je niet helpen :X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Deze ben ik nu aan het kijken en tot nu toe zijn ze echt geweldig
    Loveless
    D.N. Angel
    Naruto
    Kuroshitsuji

    Deze heb ik al gezien en ze zijn awesome ;D
    Air
    Ayashi No Ceres
    Avatar
    Chobits
    Death Note
    Earl and Fairy
    Fruits basket
    InuYasha
    Kaichou wa Maid-sama!
    Myself ; Yourself
    Ouran High School Host Club
    Romeo x Juliet
    School Days
    Shugo Chara
    Shugo Chara Doki
    Shugo Chara Party!
    Special A
    Vampire Knight
    Vampire Knight Guilty

    Thanks (: Ik zal gaan kijken ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Karin is grappig :3
    Over een meisje die vampier is en bloed moet géven ipv nemen om geen bloedneus te krijgen. Ik raad hem je echt aan als je iets grappigs wilt zien.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    http://www.animefreak.tv/watch/ao-no-exorcist-online
    This world consists of two dimensions joined as one, like a mirror. The first is the world in which the humans live, Assiah. The other is the world of demons, Gehenna. Ordinarily, travel between the two, and indeed any kind of contact between the two, is impossible. However the demons can pass over into this world by possessing anything that exist within it. Satan the god of demons, but there's one thing that he doesn't have, and that's a substance in the human world that is powerful enough to contain him!! For that purpose he created Rin, his son from a human woman, but will his son agree to his plans? Or will he become something else...? An exorcist?

    tot nu toe vind ik hem erg leuk. de anime is erg grappig maar er zit ook zeker een goed verhaal in met zeer spannende momenten!


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Elfen Lied - Wel een beetje bloederig :'x, maar het heeft een goed verhaal.
    School Days - Opzich lijkt het geen spannende anime, maar dat is het wel :'P

    Tragically schreef:
    Karin is grappig :3
    Over een meisje die vampier is en bloed moet géven ipv nemen om geen bloedneus te krijgen. Ik raad hem je echt aan als je iets grappigs wilt zien.

    Die is inderdaad leuk. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ThanQ nog (:

    Arghh... Ik heb nu ook Manga's nodig ^^
    Niet van die hele lange, maar ik mag zaterdag weer een paar manga's uitzoeken, dus wat vinden jullie een aanrader?
    Hou het maar in het Death Note en/of Wolf's Rain genre (: Maar andere dingen mogen ook, natuurlijk n_n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kara no Kyoukai

    Ik ken maar 2 anime's, en dat zijn: Naruto en Kuroshitsuji, en dat zijn ook meteen aanraders ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Als echt Zo iets als DN wil moet je idd voor elvenlied gaan xD das echt een goeie Serie
    Maar anders zijn Naruto en Bleach ook echte aanraders (A)(A)(A)(A)(A)


    live your life as a true shinobi

    Je kunt ook manga's lezen?:Y)


    Believe in yourself, change the world.