• Een paar weken geleden kwam ik in contact met een meisje hier op quizlet. Ze vertelde dat ze L. (naam veranderd i.v.m privereden) heette en 15 jaar was. Ze vertelde dingen over zichzelf enz, en ook andersom. En nu kom ik erachter dat alles wat ze vertelde gelogen was. Ze heet geen L. maar N. ze is geen 15 maar 12, - Ikzelf ben 16, en zou uit mezelf nooit gaan praten met 12 jarige omdat ik daar m'n draai niet kan vinden, maar toch werden we vriendinnen. Nu heb ik dus ruzie met haar over het feit dat ze loog. Zegt ze dat als ik een echte vriendin was het nooit erg zou moeten vinden dat ze gelogen heeft en blablabla. Ik heb toch alle recht om boos te zijn? Of niet?....

    - sorry voor het lul verhaal het moest er even uit -

    Eagleflight schreef:
    (...)

    Oké, droog :'). Misschien nepte ze ze wel? :o

    Heeeeeee.
    Voor 1x was ik niet droog :C


    Has no one told you she's not breathing?

    Als àlles wat ze zei een leugen was, dan zou ik haar niet meer vertrouwen, maar als ze alleen over haar naam een leeftijd loog... Ik weet niet, maar misschien vonden haar ouders het beter dat ze deed of ze iemand anders was of zo? Of dacht ze terecht dat je alleen met haar zou praten als je niet wist dat ze 12 was - trouwens wel een bewijs dat leeftijd niet echt iets moet uitmaken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Heeeeeee.
    Voor 1x was ik niet droog :C


    Zeker? (: Het kan ook zijn omdat ik zelf in een droge bij ben? (A)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eagleflight schreef:
    (...)

    Zeker? (: Het kan ook zijn omdat ik zelf in een droge bij ben? (A)

    Een droge bij?
    Ik hou niet van bijen :C


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb hetzelfde meegemaakt. 3 jaar lang een leugen. Daarna ook nog boos zijn omdat ik het niet kan accepteren. Dat ze vervolgens zoende met mijn ex toen het net 3 eken uit was, was de druppel. Ik heb geen zin meer in haar.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Een droge bij?
    Ik hou niet van bijen :C


    Oeps, het moest bui zijn. Wespen zijn wel erger, hoor!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eagleflight schreef:
    (...)

    Oeps, het moest bui zijn. Wespen zijn wel erger, hoor!

    Ja dat is waar ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    dat is niet leuk en ik zou ook boos zijn


    You can't not look cool with a crossbow.

    Tuurlijk heb je het recht om boos te zijn, zei ziet het als 'Als je vriendinnnen bent dan heb je het recht toch niet om boos te zijn omdat ik loog?' Maar het is juist 'Als je vriendinnen bent lieg je niet tegen elkaar.' Okay, over je naam maakt niet heel veel uit lijkt me. Sommige nemen een naam en dan als ze je beter kennen dan vertellen ze hun echte naam. Daar lijkt me niet heel veel mis mee. Maar over je leeftijd is gewoon dom.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Hmm, das naaiend. Als ze echt aardig was zou je haar als twaalfjarige ook wel geaccepteerd hebben. Hoewel ik ook niet met 12-jarigen praat maar toch.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mag ik vragen welke user?

    Ik zou denk ik ook boos zijn. Zéker als je dan ook nog zo'n slechte reden hebt. Oeh, ik denk dat ik weet wie.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:16 ]

    Pemberley schreef:
    je hebt best het recht om kwaad te zijn, maar denk ook even na waarom ze loog... misschien dat het helpt.


    Let it come and let it be

    Celestial schreef:
    Je hebt het recht om boos te zijn ja.
    Waarom zou je je als iemand anders voor doen? Dat is werkelijk waar belachelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat is echt kut. Ik ken het alleen bij mij was het nog een tikkeltje erger omdat het hier om mijn "grote liefde" ging.

    Heb je ook gevraagd waarom ze het deed? Ik denk omdat ze pas 12 jaar is en hier haar draai niet kan vinden tussen de oudere mensen hier op Quizlet?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wtf je liegt toch niet om je naam en je leefdtijd? Komop.. Ik snap je wel dat je boos bent erom.. Sterkte.


    What is youre favo scary movie?