• Members.

    ~ Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~ Lipton - Elena - WAG van David Villa & Rafael Nadal.
    ~ Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~ AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~ Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~ Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~ Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~ CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    Gasten zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 11:57 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Let's face it. If you’re not pretty then life is going to be harder for you. People say that personality matters the most and I agree, but the world is shallow. The people who are lucky enough to be born good looking will always be one step ahead. Sucks but that’s the truth. Society is fucked.
    Wat betekend dat anne? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Succes!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet dat nu leren bij gedrag. Mensen die mooi zijn hebben een stapje voor in het leven. Ze zullen sneller aangenomen worden enz.


    Tears are words the heart can't say.

    Lipton schreef:
    Let's face it. If you’re not pretty then life is going to be harder for you. People say that personality matters the most and I agree, but the world is shallow. The people who are lucky enough to be born good looking will always be one step ahead. Sucks but that’s the truth. Society is fucked.
    Wat betekend dat anne? :W


    Kijk naar het. Als je niet knap bent dat zal het leven moeilijker/zwaarder voor je zijn. Mensen zeggen dat persoonlijkheid het meest uitmaakt en ik ben het er meer eens. Maar de wereld is ondiep/blind. De mensen die het geluk hebben en mooi geboren zijn zullen altijd een stap voorop lopen. Balen maar het is de waarheid. De maatschappij is kut.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 16:35 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Kijk naar het. Als je niet knap bent dat zal het leven moeilijker/zwaarder voor je zijn. Mensen zeggen dat persoonlijkheid het meest uitmaakt en ik ben het er meer eens. Maar de wereld is ondiep/blind. De mensen die het geluk hebben en mooi geboren zijn zullen altijd een stap voorop lopen. Balen maar het is de waarheid. De maatschappij is kut.
    Oh *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Niet echt vrolijk maar wel de waarheid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het lijkt over hier een klein deeltje van mijn cursus staat maar dan in een hardere vorm en zonder dure woorden.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    Het lijkt over hier een klein deeltje van mijn cursus staat maar dan in een hardere vorm en zonder dure woorden.


    Ik hou van het gebruiken van dure woorden.(joehoe)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Ik hou van het gebruiken van dure woorden.(joehoe)
    Ik niet ;$ Dan snap ik de helft niet, hoewel ik wel tweetalig ben opgevoed, ahaha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    alohaa


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    REINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ELENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*O**O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Ik hou van het gebruiken van dure woorden.(joehoe)

    Ik ook en ik moet het ook.


    Tears are words the heart can't say.

    Reina! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Lipton schreef:
    (...)Ik niet ;$ Dan snap ik de helft niet, hoewel ik wel tweetalig ben opgevoed, ahaha


    Ik gebruik omdat ik me dan slim voel, haha. En ik zal ze later ook moeten gebruiken. Rechters en alles praten altijd met moeilijke woorden dus ik begin alvast met oefenen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.