• Hahaha, wtf kom ik net voor droog spel tegen :P
    Justin Bieber Saw natuurlijk :'D

    Je moet, zoals er staat, je liefje Selena Gomez redden :']
    En ik ga het nu spelen [a]


    Edit; Haha, oke wtf, alleen het aanzien van dat gassie al. :X


    Aangezien mensen nogal blind blijken te zijn en niet alle reacties lezen --'':
    Als je er niet uitkomt, onderaan staat hier een uitleg: klik
    Dus kap met vragen 'hoe kom ik hier en daar voorbij'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lipton schreef:
    (...)Hoe doe je dat? D:


    Je moet klikken op de lijm die je - als het goed is - in de eerste kamer hebt gepakt en deze naar het midden van de kamer slepen en dan nog een keer klikken zodat de lijm daar terecht komt (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    WOOW, IK BEN LANGS DE SPIN ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ouweee, ik kom niet voorbij die Chuck kerel, someone help me out? *puppyeyes*


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lipton schreef:
    WOOW, IK BEN LANGS DE SPIN ;D


    Mooizo, kun je me helpen met die Chuck.. trouwens, hem niet wakker maken, zijn ogen zijn dodelijk..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    hallo, ik vind die chuck eng D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sapphira schreef:
    Ouweee, ik kom niet voorbij die Chuck kerel, someone help me out? *puppyeyes*


    Gebruik de paraplu...

    Wie wilt me helpen lang die boxer te komen?


    What is youre favo scary movie?

    Havannah schreef:
    k kom niet verder bij die spin xD


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Havannah schreef:
    (...)

    Gebruik de paraplu...

    Wie wilt me helpen lang die boxer te komen?



    Wat moet ik met die paraplu? 0.o Ik help wel zodra ik voorbij deze kerel ben.. xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Animale schreef:
    (...)


    Je moet klikken op de lijm die je - als het goed is - in de eerste kamer hebt gepakt en deze naar het midden van de kamer slepen en dan nog een keer klikken zodat de lijm daar terecht komt (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)


    Wat moet ik met die paraplu? 0.o Ik help wel zodra ik voorbij deze kerel ben.. xd


    Dan hyposneert hij chuck en dan kan je hem gebruiken ;) bij mij lukte die ook ^^


    What is youre favo scary movie?

    Sapphira schreef:
    (...)


    Wat moet ik met die paraplu? 0.o Ik help wel zodra ik voorbij deze kerel ben.. xd
    Je moet hem wakker maken, en dan de paraplu gebruiken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sapphira schreef:
    (...)


    Wat moet ik met die paraplu? 0.o Ik help wel zodra ik voorbij deze kerel ben.. xd


    Laat maar, ik snap het al (:
    Maar waarom is de deur nog dicht?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Breekt hij nu de deur door met een baard? -_-'


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sapphira schreef:
    (...)

    Laat maar, ik snap het al (:
    Maar waarom is de deur nog dicht?


    Klik op die mond, en dan krijg je onder in die scherm vragen en klik dan op het laatste, dan boxt hij met zijn baard tegen die deur aan en dan word het een gat, en daarna kan je verder xD


    What is youre favo scary movie?

    IEL, EEN NAAKTE CLOWN D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John