Tja, eens maar ook oneens. Jongeren beseffen het vaak niet goed wat het allemaal met je doet. En als je het echt wilt, oké doe het dan maar. Maar besef wel dat er (erge) gevolgen zijn.
Die jongeren van tegenwoordig? Die moeten volgens mij àllemaal in een kooi worden opgesloten tot ze 30 worden.
Sommige worden op hun 11de al zwanger, see what I mean?
Captain schreef:
Die jongeren van tegenwoordig? Die moeten volgens mij àllemaal in een kooi worden opgesloten tot ze 30 worden.
Sommige worden op hun 11de al zwanger, see what I mean?
Oh, Katya in opstand ... Nu moeten we oppassen. :'D
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
MiszMetal schreef:
Ik ben het daarmee eens.
Alleen vind ik wel dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om daarover juist te kunnen beslissen (lees: minimaal 18)
Je spreekt jezelf tegen, want de stelling kan net zo goed op een twaalfjarige slaan die wilt roken en seks heeft.
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Sowieso niet.:'D
En drinken al helemaal niet, daar moet je minimaal 16 voor zijn, staat tenslotte in de wet. Dus dan kun je dat wel mooi voor jezelf gaan bepalen, maar daar zitten zeker gevolgen aan.
Eens maar je moet wel met je gezondeverstand denken en niet door andere OMGEPRAAT en blabla u know the story
mr ik vind wel dat zoizo een beetje wel alles als dat na je 16de pas echt kan.
Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!