• Hola, niñas. Wij mogen samen een schrijfwedstrijd organiseren.
    Er kunnen 20 mensen meedoen, maar wij vragen wel om goed na te denken vooraleer je het doet. We willen namelijk niet dat er mensen meteen afhaken.
    Er zullen max. vijf rondes zijn die elk 2-3 weken duren.
    Wij zullen letten op spelling, zinsbouw, originaliteit, etc.
    Indien er mensen zijn die niet op tijd in zullen dienen, zullen we ze eerst een verwittiging geven (eventueel een extra dag) vervolgens zullen ze gediskwalificeerd worden.

    Deelnemers
    1. Reducto ~ 8.3
    I 8.2 • II 8.4
    2. Tulsa ~ 8.5
    I 8.6 • II 8.3
    3. Glue ~ 7.2
    I 7 • II 7.4
    7. QueenOfLions ~ 7.2
    I 6.9 • II 7.4
    11. Everdeen ~ 7.8
    I 7.7 • II 7.9
    14. Celestial ~ 7.8
    I 7.4 • II 8.2
    15. koitje ~ 7
    I 6.7 • II 7.2
    16. Leanna ~ 6.9
    I 6.3 • II 7.1
    17. Atonement ~ 8.2
    I 8.1 • II 8.2
    19. McGonnall ~ 7.8
    - uitstel -
    I 7.6 • II 7.9
    20. Laughlove ~ 6.9
    I 7 • II 6.7
    21. Aarshaar ~ 7.5
    I 7.4 • II 7.5

    Afvallers:
    Tomlinson - niks ingediend
    Defensive - niks ingediend
    LetMeBe - niks ingediend
    Wiarda - uitgeschreven
    Unbalanced - uitgeschreven
    Sleutelbloem - uitgeschreven
    Knoxville – uitgeschreven
    Crusoe – uitgeschreven
    Before – uitgeschreven
    Leanna – gemiddelde van 6.7
    Laughlove – gemiddelde van 6.9


    Derde opdracht:
    Schrijf een weggelaten scène uit één van je favoriete verhalen hier op Quizlet. Let op, je verhaal moet dezelfde schrijfstijl hanteren als dat van de auteur. Als je geen verhalen leest op Quizlet mag je een boek kiezen. Onderaan je opdracht zet je welk verhaal je genomen hebt en van wie.
    Maximum aantal woorden: 1500
    De einddatum om in te leveren is 10 augustus.


    Voel je je geroepen en wil je jouw talenten aan ons tonen? Twijfel dan niet en schrijf je nu in! Er wacht je een mooie verrassing op het einde van de rondes.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juli 2011 - 19:04 ]

    Dus, als ik het goed heb krijgen we commentaar en punten als iedereen heeft ingeleverd?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Dus, als ik het goed heb krijgen we commentaar en punten als iedereen heeft ingeleverd?

    Indd.
    Aangezien ik toch nog niet alle punten heb van iedereen, lijkt het me ook nogal oneerlijk anders. :-)

    Capulet schreef:
    (...)
    Indd.
    Aangezien ik toch nog niet alle punten heb van iedereen, lijkt het me ook nogal oneerlijk anders. :-)

    Ja, ik vroeg het me gewoon even af, maar is het niet handiger als je de inzendingen al van commentaar voorziet? Anders is het op het laatste moment wel erg druk voor de jury.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Ja, ik vroeg het me gewoon even af, maar is het niet handiger als je de inzendingen al van commentaar voorziet? Anders is het op het laatste moment wel erg druk voor de jury.

    Dat zou ik eventueel wel kunnen doen, maar Arrows is gaan werken en ik kan dat dus niet met haar doen. :-)
    Ik zal er zo meteen voor kijken (:

    Capulet schreef:
    (...)
    Dat zou ik eventueel wel kunnen doen, maar Arrows is gaan werken en ik kan dat dus niet met haar doen. :-)
    Ik zal er zo meteen voor kijken (:

    Oké


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik ga maandag 11 juli op kamp tot 21 juli. Dus tien dagen. Is dat een probleem of niet?

    1707 schreef:
    Ik ga maandag 11 juli op kamp tot 21 juli. Dus tien dagen. Is dat een probleem of niet?

    Ik zal jou zo meteen de volgende opdracht geven zodat je daar al aan kan werken. :-) want ik denk dat dat indd een probleem vormt.

    Ik ga maandag 11 juli op kamp tot 21 juli. Dus tien dagen. Is dat een probleem of niet?

    Ik heb ook dat ik rond de 11e op vakantie ga. Hoelang weet ik niet precies maar waarschijnlijk 2-3 weken.. Is dat voor mij dan ook een probleem? Zo ja, mag ik dan ook alvast de volgende opdracht?
    Xx. Leentje (K)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    QueenOfLions schreef:
    (...)
    Ik heb ook dat ik rond de 11e op vakantie ga. Hoelang weet ik niet precies maar waarschijnlijk 2-3 weken.. Is dat voor mij dan ook een probleem? Zo ja, mag ik dan ook alvast de volgende opdracht?
    Xx. Leentje (K)

    Daar zal ik dan ook voor zorgen (:

    Capulet schreef:
    (...)
    Ik zal jou zo meteen de volgende opdracht geven zodat je daar al aan kan werken. :-) want ik denk dat dat indd een probleem vormt.


    Oké, bedankt alvast.

    Capulet zei op 5 juli 2011 - 16:11:
    (...)
    Daar zal ik dan ook voor zorgen (:

    Dankje! <3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik wil mijn punten weten schat (joehoe)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:23 ]


    SLOAN.

    Herondale schreef:
    Ik wil mijn punten weten schat :(joehoe)

    Schatteke toch, u moet wachten (nerd)

    Capulet schreef:
    (...)
    Schatteke toch, u moet wachten (nerd)


    Ik voel me zeer treurig over het feit. Ik ben volgens mij tijdens de 3e opdracht op vakantie?


    SLOAN.

    Maar wanneer is ongeveer de uitslag dan? Want ik ga de 22e op vakantie. Kweetniet precies hoelang, maar ik geloof ook een week...


    You are not alone, I am here with you. Tough you're far away, I am here to stay. You're always in my heart...