• Hola, niñas. Wij mogen samen een schrijfwedstrijd organiseren.
    Er kunnen 20 mensen meedoen, maar wij vragen wel om goed na te denken vooraleer je het doet. We willen namelijk niet dat er mensen meteen afhaken.
    Er zullen max. vijf rondes zijn die elk 2-3 weken duren.
    Wij zullen letten op spelling, zinsbouw, originaliteit, etc.
    Indien er mensen zijn die niet op tijd in zullen dienen, zullen we ze eerst een verwittiging geven (eventueel een extra dag) vervolgens zullen ze gediskwalificeerd worden.

    Deelnemers
    1. Reducto ~ 8.3
    I 8.2 • II 8.4
    2. Tulsa ~ 8.5
    I 8.6 • II 8.3
    3. Glue ~ 7.2
    I 7 • II 7.4
    7. QueenOfLions ~ 7.2
    I 6.9 • II 7.4
    11. Everdeen ~ 7.8
    I 7.7 • II 7.9
    14. Celestial ~ 7.8
    I 7.4 • II 8.2
    15. koitje ~ 7
    I 6.7 • II 7.2
    16. Leanna ~ 6.9
    I 6.3 • II 7.1
    17. Atonement ~ 8.2
    I 8.1 • II 8.2
    19. McGonnall ~ 7.8
    - uitstel -
    I 7.6 • II 7.9
    20. Laughlove ~ 6.9
    I 7 • II 6.7
    21. Aarshaar ~ 7.5
    I 7.4 • II 7.5

    Afvallers:
    Tomlinson - niks ingediend
    Defensive - niks ingediend
    LetMeBe - niks ingediend
    Wiarda - uitgeschreven
    Unbalanced - uitgeschreven
    Sleutelbloem - uitgeschreven
    Knoxville – uitgeschreven
    Crusoe – uitgeschreven
    Before – uitgeschreven
    Leanna – gemiddelde van 6.7
    Laughlove – gemiddelde van 6.9


    Derde opdracht:
    Schrijf een weggelaten scène uit één van je favoriete verhalen hier op Quizlet. Let op, je verhaal moet dezelfde schrijfstijl hanteren als dat van de auteur. Als je geen verhalen leest op Quizlet mag je een boek kiezen. Onderaan je opdracht zet je welk verhaal je genomen hebt en van wie.
    Maximum aantal woorden: 1500
    De einddatum om in te leveren is 10 augustus.


    Voel je je geroepen en wil je jouw talenten aan ons tonen? Twijfel dan niet en schrijf je nu in! Er wacht je een mooie verrassing op het einde van de rondes.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juli 2011 - 19:04 ]

    Haha geloof me. Ik ben een beetje van het laatste moment en ik heb het geloof ik tot nu toe altijd op de laatste dag ingeleverd (bij andere wedstrijden bedoel ik), maar ik heb nog nooit een deadline overgeslagen :D

    koitje schreef:
    Ik ga het nog inleveren hoor :)
    Ga dan maar gauw schrijven, dan kan ik lezen. (nerd)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    koitje schreef:
    Haha geloof me. Ik ben een beetje van het laatste moment en ik heb het geloof ik tot nu toe altijd op de laatste dag ingeleverd (bij andere wedstrijden bedoel ik), maar ik heb nog nooit een deadline overgeslagen :D
    Dat had ik altijd met steloefeningen voor school. Ik maakte die altijd de laatste dag nog omdat ik anders op niks kon komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe laat komt de beoordeling eigenlijk?? :8
    Zou ik graag willen weten ^^ :P
    Of komt die morgen pas?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    probleem nu is dat twee deadlines op dezelfde dag vallen :P Maar goed, eigen schuld. Dat wordt dus een middagje schrijven (niet dat ik het erg vind hoor, 't is natuurlijk wel mijn hobby :))

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 12:41 ]

    QueenOfLions schreef:
    Hoe laat komt de beoordeling eigenlijk?? :8
    Zou ik graag willen weten ^^ :P
    Of komt die morgen pas?

    Wel aangezien er iemand nog een paar dagen uitstel heeft, zal dat nog even duren (:
    De uitslag komt online als iedereen binnen de deadline (of uitstel-datum) ingediend heeft en natuurlijk hebben we ook even tijd nodig om alles te lezen & te verbeteren (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 12:42 ]

    Capulet zei op 4 juli 2011 - 12:42:

    (...)

    Wel aangezien er iemand nog een paar dagen uitstel heeft, zal dat nog even duren (:
    De uitslag komt online als iedereen binnen de deadline (of uitstel-datum) ingediend heeft en natuurlijk hebben we ook even tijd nodig om alles te lezen & te verbeteren (:

    Okee, ik ga namelijk de 10e of 11e op vakantie, en dan zou ik dan graag al de 2e opdracht al weten, zodat ik die kan indienen voor ik op vakantie ben ;] (ingewikkeld, I know)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 12:55 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    QueenOfLions schreef:
    (...)
    Okee, ik ga namelijk de 10e of 11e op vakantie, en dan zou ik dan graag al de 2e opdracht al weten, zodat ik die kan indienen voor ik op vakantie ben ;] (ingewikkeld, I know)

    Ahja, we zullen zien hoe het vlot :-)

    Capulet zei op 4 juli 2011 - 12:55:
    (...)
    Ahja, we zullen zien hoe het vlot :-)

    Idd.. Lukt vast wel (nerd)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik schreef een zeer korte:

    Jenna's hart klopte in haar keel. Hij kwam snel dichter, veel dichter. Het was als een waas voor haar ogen. Ze bewoog pas toen ze besefte dat het te laat was. Hij had haar aan de grond genageld, zo indrukwekkend was hij. Een helse klop verschoof het gevoel. Jenna's hart klopte niet meer in haar keel, maar ergens anders, ver weg van hier. De trein was er sneller dan ze verwacht had...

    /jk :P


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Ohgod.

    Ik schrok me helemaal dood, tot ik me realiseerde dat ik hem al heb ingeleverd :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Tyrael schreef:
    Ik schreef een zeer korte:

    Jenna's hart klopte in haar keel. Hij kwam snel dichter, veel dichter. Het was als een waas voor haar ogen. Ze bewoog pas toen ze besefte dat het te laat was. Hij had haar aan de grond genageld, zo indrukwekkend was hij. Een helse klop verschoof het gevoel. Jenna's hart klopte niet meer in haar keel, maar ergens anders, ver weg van hier. De trein was er sneller dan ze verwacht had...

    /jk :P


    Zeer mooi en origineel. Jammer dat je niet meer kan meedoen.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Tyrael schreef:
    Ik schreef een zeer korte:

    Jenna's hart klopte in haar keel. Hij kwam snel dichter, veel dichter. Het was als een waas voor haar ogen. Ze bewoog pas toen ze besefte dat het te laat was. Hij had haar aan de grond genageld, zo indrukwekkend was hij. Een helse klop verschoof het gevoel. Jenna's hart klopte niet meer in haar keel, maar ergens anders, ver weg van hier. De trein was er sneller dan ze verwacht had...

    /jk :P

    o m g

    Tyrael schreef:
    Ik schreef een zeer korte:

    Jenna's hart klopte in haar keel. Hij kwam snel dichter, veel dichter. Het was als een waas voor haar ogen. Ze bewoog pas toen ze besefte dat het te laat was. Hij had haar aan de grond genageld, zo indrukwekkend was hij. Een helse klop verschoof het gevoel. Jenna's hart klopte niet meer in haar keel, maar ergens anders, ver weg van hier. De trein was er sneller dan ze verwacht had...

    /jk :P
    Ik merk toch een fout. Je moet een spatie voor die 3 puntjes zetten. Jammer, want je had zeker gewonnen hiermee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?