• Wij hebben hier in 't dorp zo'n raar wijf. Ze is 12, maar ze denkt dat ze 15 is, elke week een ander vriendje etc. Dit is toch wel het toppunt.. Ze heeft nu een foto op haar hyves waar 3kwart tieten (die ze niet heeft) is, en dan staat er in de beschrijving: Cup A. Like, what the hell?! Kennen jullie ook van zulke mensen? ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    is het stoer om haar hyves onder te spammen? Zelf zou je het ook niet leuk vinden.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    is het stoer om haar hyves onder te spammen? Zelf zou je het ook niet leuk vinden.


    Zelf zet ik dan ook niet m'n cupmaat onder m'n profielfoto. xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Louisaaa schreef:
    is het stoer om haar hyves onder te spammen? Zelf zou je het ook niet leuk vinden.


    Is het stoer om je cupmaat onder een foto te zetten? Zelf zou je dat ook niet doen.


    To infinity and beyond •

    Nee dat doe ik ook niet.
    Maar jij zou het ook niet leuk vinden om door een site je hyves vol gespamt te krijgen en het is erg laag dat julie dat doen.
    Het is haar leven en misschien vraagd ze er om maar om gelijk met ze alle tegen iemand te gaan? Kom op zeg.
    Dat meisje is 12 en wilt aandacht maar dit vind ik echt zo lullig.
    Ik vraag me af als jij een verkeerde profiel foto heb die zo over komt of jij het leuk vind als ik een topic maak en iedereen spamt je hyves onder?
    Nee dat is niet leuk laat dat meisje is lekker met rust.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    is het stoer om haar hyves onder te spammen? Zelf zou je het ook niet leuk vinden.


    Met zo'n foto vraag je erom ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Louisaaa schreef:
    Nee dat doe ik ook niet.
    Maar jij zou het ook niet leuk vinden om door een site je hyves vol gespamt te krijgen en het is erg laag dat julie dat doen.
    Het is haar leven en misschien vraagd ze er om maar om gelijk met ze alle tegen iemand te gaan? Kom op zeg.
    Dat meisje is 12 en wilt aandacht maar dit vind ik echt zo lullig.
    Ik vraag me af als jij een verkeerde profiel foto heb die zo over komt of jij het leuk vind als ik een topic maak en iedereen spamt je hyves onder?
    Nee dat is niet leuk laat dat meisje is lekker met rust.


    We hebben niet eens awt onder haar foto gezet? ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Altijd lachen van die mensen. :'D

    WHAHAHAHA.
    Ze heeft de beschrijving weggehaald x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    OMG:O


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Stray schreef:
    (...)

    tja, wat moet ik daarvan zeggen.. Je ziet niet veel bloot van haar borsten opzich, maar überhaubt dat ze, ze zo in de voorgrond drukt en de cup eronder zet!? wtf.

    Struggle schreef:
    WHAHAHAHA.
    Ze heeft de beschrijving weggehaald x')

    lol :W

    Ik ken ook zo iemand,
    en in feite, ze zit hier op Q x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn buurvrouw :Y)

    Ze is al over 50 maar elke keer als we voorbij haar deur passeren staat ze te flirten met een andere man. Of hangt ze uit het raam met een witte sjaal en roept seksistische complimenten naar elke man die voorbij loopt.

    Of ze loopt dronken door de straat of dronken op een step terwijl ze luid JIEHAAh roept


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Omg die wil echt wel ouder lijken dan dat ze is :8

    stuffie schreef:
    Mijn buurvrouw :Y)

    Ze is al over 50 maar elke keer als we voorbij haar deur passeren staat ze te flirten met een andere man. Of hangt ze uit het raam met een witte sjaal en roept seksistische complimenten naar elke man die voorbij loopt.

    Of ze loopt dronken door de straat of dronken op een step terwijl ze luid JIEHAAh roept


    meent ge dat nu?! xD