• Wij hebben hier in 't dorp zo'n raar wijf. Ze is 12, maar ze denkt dat ze 15 is, elke week een ander vriendje etc. Dit is toch wel het toppunt.. Ze heeft nu een foto op haar hyves waar 3kwart tieten (die ze niet heeft) is, en dan staat er in de beschrijving: Cup A. Like, what the hell?! Kennen jullie ook van zulke mensen? ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Genius schreef:
    (...)
    That's true, maar nu moet je niet gaan denken dat ik mensen pest hoor ;o

    Hahahah je signature is trouwens geniaal :'D


    Neuh, maar ik doel maar op het algemeen. Iets zeggen kan/mag in principe altijd, als je er maar een klein beetje over nadenkt over hoe je dat doet. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Neuh, maar ik doel maar op het algemeen. Iets zeggen kan/mag in principe altijd, als je er maar een klein beetje over nadenkt over hoe je dat doet. *O*

    Nemo!
    & ik ben het daarin met je eens. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sadistic schreef:
    (...)

    Neuh, maar ik doel maar op het algemeen. Iets zeggen kan/mag in principe altijd, als je er maar een klein beetje over nadenkt over hoe je dat doet. *O*

    Daar moet ik nog maar wat aan gaan werken :')


    -

    Ze heeft iedereens reacties verwijderd x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sweden schreef:
    Die is volgens mij erg trots op d'r denkbeeldige tieten


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Struggle schreef:
    Ze heeft iedereens reacties verwijderd x')

    Sneu.

    Ik ben 15 en maka ook niet zulke foto's met mijn cup eronder en heb ook niet elke dag een ander vriendje? :']

    Laten we allemaal applaudiseren voor haar cup A, want dat is echt een wonder, bijna niemand behaald dat. _O_

    Wat een vreemd kind is 't toch.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb zin om haar hyves met heel Q vol te spammen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik heb zin om haar hyves met heel Q vol te spammen :Y)
    '

    Haha, laten we dat doen :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Genius schreef:
    Hahahaha :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahahaha ja ik ken ook wel zo iemand ja :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    The war of Quizlet heeft een vervolg! The war of Quizlet 2: Hyves


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    The war of Quizlet heeft een vervolg! The war of Quizlet 2: Hyves


    Wat was 1 dan? xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het is wel erg lullig als julie dan haar hyves gaan vol spammen.
    Dat meisje wilt aandacht, nouja het is haar leven en voor de rest zie ik het probleem niet. Op 12 jarige leeftijd hebben sommige veel vriendentjes maar dan nog?


    Some angels have no wings.

    Struggle schreef:
    (...)

    Wat was 1 dan? xd


    1 is gewoon een story van Sarita (=Puta). (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'