• Wij hebben hier in 't dorp zo'n raar wijf. Ze is 12, maar ze denkt dat ze 15 is, elke week een ander vriendje etc. Dit is toch wel het toppunt.. Ze heeft nu een foto op haar hyves waar 3kwart tieten (die ze niet heeft) is, en dan staat er in de beschrijving: Cup A. Like, what the hell?! Kennen jullie ook van zulke mensen? ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Genius schreef:
    (...)
    Niks tegen JVT he :'D


    Nee, die passen ook in mijn eindeloze muzieksmaak hoor!
    Jij weet niet watskebeurt.(joehoe)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sorry dat ik nu even de spelbreker moet zijn. Ik snap dat jullie vinden dat ze te ver gaat en dit gaat ook nergens over.. Maar nu iedereen zo op haar gaat reageren is het niets anders als 'cyber bullying'. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 14:25 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee, die passen ook in mijn eindeloze muzieksmaak hoor!
    Jij weet niet watskebeurt.(joehoe)

    Dan is het goedddddddd <3


    -

    Sadistic schreef:
    (...)

    Jouw sarcasme is heerlijk bitter. (clown)

    Is dat goed of..?(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    (...)
    Is dat goed of..?(nerd)


    Zou het? (bloos)

    Maar ach, ik geef jou en Kirsten gelijk. Ik vind het er ook over en dat je dat hier zegt, oké ... Maar om d'r nou zo af te kraken op d'r hyves zelf is ook best zielig. Ach ja, meiden zijn nu eenmaal krengen, vooral als ze zich nog niet door leeftijd af laten remmen.:W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Zou het? (bloos)

    Maar ach, ik geef jou en Kirsten gelijk. Ik vind het er ook over en dat je dat hier zegt, oké ... Maar om d'r nou zo af te kraken op d'r hyves zelf is ook best zielig. Ach ja, meiden zijn nu eenmaal krengen, vooral als ze zich nog niet door leeftijd af laten remmen.:W

    Zulke reacties kan je verwachten als je zoiets op Hyves zet. Ga ik ook doen (nerd)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zulke reacties kan je verwachten als je zoiets op Hyves zet. Ga ik ook doen (nerd)


    Maybe, maar ik kies er liever voor om daar boven te staan en me lekker te houden aan wat m'n moeder me geleerd heeft. Wat gij niet wilt dat u geschied, doet gij ook een ander niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hahahahaha, oke dat is echt vragen om problemen...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Maybe, maar ik kies er liever voor om daar boven te staan en me lekker te houden aan wat m'n moeder me geleerd heeft. Wat gij niet wilt dat u geschied, doet gij ook een ander niet.

    Dat zegt mijn moeder ook altijd! ;o


    -

    Genius schreef:
    Hahahaha :'D


    I´m nothing special.

    Oooh! dat is triest,zeer triest.


    If you never try ,then you'll never know.

    Genius schreef:
    (...)
    Dat zegt mijn moeder ook altijd! ;o


    En ze heeft gelijk. :Y)
    Ik ben mijn hele leven gepest, dus ik pest ook niet. Ik plaag wel, maar als ik merk dat iemand er echt niet meer tegen kan/het te ver gaat houd ik ook heel snel weer op. Als je het gevoel kent, of in kunt denken, waarom zou je het dan doen?

    Ik zeg ook nooit grofweg dat ik iets niet vind staan. Misschien vind ik het wel oerlelijk, maar heeft die persoon uren voor de spiegel gestaan en gedacht 'Ja, zo zie ik er echt mooi uit! Zullen ze vast leuk vinden!' - Ik noem maar wat -
    Dan kun je het toch niet over je hart verkrijgen om dat zo bot weg te slaan? Zeg dan bijvoorbeeld na een tijdje dat je zelf een andere kleur of iets anders had gekozen, maar breek iemands hart niet zomaar, al ben je nog zo tegen datgene wat ze doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Okee dat wijf spoort niet helemaal.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Het is niet pesten. Het is gewoon iemand terechtstellen. Kom op hé. 12 jaar?Ik vind het echt belachelijk. Ik ben bijna 17 en zelf zet ik niet eens dat soort dingen op hyves.


    To infinity and beyond •

    Sadistic schreef:
    (...)

    En ze heeft gelijk. :Y)
    Ik ben mijn hele leven gepest, dus ik pest ook niet. Ik plaag wel, maar als ik merk dat iemand er echt niet meer tegen kan/het te ver gaat houd ik ook heel snel weer op. Als je het gevoel kent, of in kunt denken, waarom zou je het dan doen?

    Ik zeg ook nooit grofweg dat ik iets niet vind staan. Misschien vind ik het wel oerlelijk, maar heeft die persoon uren voor de spiegel gestaan en gedacht 'Ja, zo zie ik er echt mooi uit! Zullen ze vast leuk vinden!' - Ik noem maar wat -
    Dan kun je het toch niet over je hart verkrijgen om dat zo bot weg te slaan? Zeg dan bijvoorbeeld na een tijdje dat je zelf een andere kleur of iets anders had gekozen, maar breek iemands hart niet zomaar, al ben je nog zo tegen datgene wat ze doen.

    That's true, maar nu moet je niet gaan denken dat ik mensen pest hoor ;o

    Hahahah je signature is trouwens geniaal :'D


    -