• Ik zelf ben al twee jaar fan van McFly het eerste liedje dat ik van hun luisterde was Sorry's Not Good Enough. En ik ben al fan van de Jonas Brothers sinds 2008... Ik ben al een fan van Justin Bieber sinds 2009 en van All Time Low dit jaar.
    Als ik er nog meer bij ga zetten wordt het teveel haha. x)
    Maar nu de vraag; hoelang zijn jullie al fan van jullie favoriete band/zanger weet ik weel? (A)

[ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 16:26 ]

They were never in fact homeless

Ik ben niet echt fan van een bepaalde performer. Hans Zimmer ongeveer 2 jaar. Van Harry Potter sinds 2000 of zo.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ik ben al zes jaar lang fan van Muse, en ook van the Kaiser Chiefs. Mijn Potter-Obsessie heb ik al sinds ik voor het eerst een film zag (toen ik zes was dus, ik was echt heel bang ineens voor Voldemort xD).

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Al heel lang van Harry Potter, geen idee sinds wanneer van One Direction en Glee sinds vorig jaar September. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Van Jeroen van Koningsbrugge sinds het begin van Ik hou van Holland.
    Van Ruben van der Meer sinds De Lama's zijn gestopt.
    Van Glee sinds het begon.
    Van Big Time Rush sinds juni toen het elke schooldag om 7:30 op Nickelodeon kwam.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Jason Mraz sinds 2009.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

2006 -> The Beatles.

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

all time low sinds 2009. Door hun is het meisje dat me wel aardig leek maar waar ik eigenlijk nog nooit mee had gepraat nu mijn beste vriendin :')

Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

Van Evanescence sinds 2008 of 2009, weet ik niet meer.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Sinds 2007/2008 van Tokio Hotel.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

April 2008: Simple Plan
    November 2008: You Me At Six
    Ergens begin 2009: McFly
    Ergens in 2009: The Blackout
    Eind 2009: We Are The Ocean

<3

Destroy what destroys you.

Ik ben al iets van vier à vijf jaar fan van My Chemical Romance, en het eerste liedje dat ik van hen hoorde was Welcome to the Black Parade. En vanaf het moment dat ik de lyrics van dit en enkele andere liedjes van hen las, wist ik het, ze zijn geniaal goed.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

niet? (A)

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

McFly al 6 jaar ;D (Very proud proud proud ;D) Mcfly is eigenlijk de enige band waarvan ik no matter what altijd al fan ben van gebleven..
    En One Direction misschien, ongeveer vanaf oktober-november.

van chris daughtry voor 3 maandjes nog maar, haha

All Time Low in de tijd van So Wrong It's Right, ik weet niet meer hoelang dat precies is, maar wel al een tijdje. Jaar 3, 4 misschien?

Olive