• Ik zelf ben al twee jaar fan van McFly het eerste liedje dat ik van hun luisterde was Sorry's Not Good Enough. En ik ben al fan van de Jonas Brothers sinds 2008... Ik ben al een fan van Justin Bieber sinds 2009 en van All Time Low dit jaar.
    Als ik er nog meer bij ga zetten wordt het teveel haha. x)
    Maar nu de vraag; hoelang zijn jullie al fan van jullie favoriete band/zanger weet ik weel? (A)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 16:26 ]


    They were never in fact homeless

    vanaf 30 oktober van Make it count en een paar weken daarvoor van Only seven left en Makebelieve.
    Vanaf januari van All Time Low
    vanaf een maand geleden van One Direction.
    En uhm 23 oktober in 2009 fan van Tokio Hotel, maar daar heb ik niet echt meer wat mee ofzo


    Ivar Oosterloo.

    ik ben een soort van opgegroeid met linkin park. The subs luister ik nu z'n twee a drie jaar.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Vanaf 28 November van Only Seven Left (:
    En van Coldplay en Keane al heel lang.
    Snow Patrol ongeveer twee jaar ofzo, en The Script denk ik een jaar. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Coldplay, pas echt vanaf hun concert in 2009 x) Al kakt dat nu een beetje in.. want die nieuwe singles vind ik echt drie keer niks, vergeleken met hun vroegere muziek.
    The Beatles, waaaaay back, eh zo'n 6/7 jaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben vanaf het eerste boek van HP fan :9


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bijna twee jaar van All Time Low, Ik ben anderhalf jaar fan geweest van The Jonas Brothers, Simple Plan voor bijna twee jaar ook, en nog wat bands (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ooh en verder houd ik het niet echt bij.


    It's going to be difficult, but not impossible.