• Eerst en vooral: wauw.
    Ik heb het boek in 3 dagen uitgelezen, mezelf gedwongen om het neer te leggen en te gaan slapen.

    Maar ik vraag me toch twee dingen af
    - Hoe krijgen ze die parachutes met stuff van de sponsors op de juiste plaats in de arena? Ik heb het nergens vermeld zien staan?
    - Hoe weten de Gamemakers nu of een tribute echt dood is? Want dan pas worden ze opgehaald.

    Ik heb het echt nergens gezien hoe dat in elkaar zit? Jullie?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ze krijgen allemaal een chip, daardoor weten de spelmakers waar de tributen zijn en waarschijlijk weten ze zo ook of ze nog leven of niet.


    I know you're lonely, but you're not alone.

    - Ik denk dat dat zo is als van die autotjes met afstandsbediening maar dan parachutes
    - Elke tribuut heeft een chip in zich gekregen waarmee ze de plaats en de toestand kunnen zien


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb hem net uit, en ik weet niet alles precies, maar dat met die parachutes: ze hebben overal camera's en die spelmakers weten precies wie waar zit enzo, en die kunnen gewoon zo'n ding uit een hovercraft ofzo laten vallen denk ik.
    En over dat dood zijn: daar komen ze denk ik op de een of andere supermagische manier wel achter, hoe weet ik niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Edit: dat bestuurbaar gedoe klinkt best wel logisch ja :p

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 16:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En weet je wat ik ook raar vind?
    Dat Katniss nooit een keer moet schijten ofzo :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    En weet je wat ik ook raar vind?
    Dat Katniss nooit een keer moet schijten ofzo :')


    Ja, daar heb ik maar een keer iets over gelezen, toen ze bijna uitgedroogd was.

    Erato schreef:
    En weet je wat ik ook raar vind?
    Dat Katniss nooit een keer moet schijten ofzo :')

    Eén keer wel... Haha, ik ken het te hard uit mijn hoofd. (A) Maar ik denk gewoon dat het niet altijd vermeld wordt, want zo leuk is het niet om alle details te horen. Bijvoorbeeld in harry Potter lees je nooit iets over een badkamer, dat is nog erger. xd

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 15:18 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat vind ik zo gek, een van de grootste basisbehoeftes wordt bijna altijd weggelaten uit een boek :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Geweldige triologie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Trilogie :p.

    Ik heb mezelf gedwongen het boek even aan de kant te leggen want ik heb bijna 2 van de 3 uit op anderhalve dag.
    Ik blijf wakker om ze te kunnen lezen en dan moet ik mezelf echt dwingen om het neer te leggen en te gaan slapen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    Trilogie :p.

    Ik heb mezelf gedwongen het boek even aan de kant te leggen want ik heb bijna 2 van de 3 uit op anderhalve dag.
    Ik blijf wakker om ze te kunnen lezen en dan moet ik mezelf echt dwingen om het neer te leggen en te gaan slapen.

    Tja, dat herken ik echt héél erg hard. ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Erato schreef:
    Trilogie :p.

    Ik heb mezelf gedwongen het boek even aan de kant te leggen want ik heb bijna 2 van de 3 uit op anderhalve dag.
    Ik blijf wakker om ze te kunnen lezen en dan moet ik mezelf echt dwingen om het neer te leggen en te gaan slapen.


    Ik had dat ook zo erg joh ;p.
    Ik houd echt van The Hunger Games <333.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kalypso schreef:
    En weet je wat ik ook raar vind?
    Dat Katniss nooit een keer moet schijten ofzo :')


    Bwahaha, serieus, dan kun je ook wel gaan nadenken over ongesteld zijn :'D. Want daar wordt helemaal nooit iets over gezegd. Zit je daar in zo'n Arena (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    *Heeft de 3 boeken al 3 weken in haar kast staan*
    Zijn ze nu echt zo geweldig? ik heb neit echt zoveel zin om ze open te slaan x]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    *Heeft de 3 boeken al 3 weken in haar kast staan*
    Zijn ze nu echt zo geweldig? ik heb neit echt zoveel zin om ze open te slaan x]

    Ja, ze zijn echt zo geweldig en verslavend. De schrijfster schrijft dan niet supergoed of moeilijk of whatever maar wel op een manier die ervoor zorgt dat je door wilt lezen, dat je wel door moet lezen tot het uit is.

    Enja, met die chip volgen ze de tributen en merken ze ook of hun hartslag gestopt is.
    Met de camera's zien ze wat er gebeurd en wie wat wanneer nodig heeft.


    Your make-up is terrible