• Niet veel uitleg nodig, we schrijven in ik en verleden tijd.

    Dat kon toch niet waar zijn?
    Jarenlang was ik het enige meisje in mijn vaders leven geweest en nu ging hij trouwen met die snol van ee Tiffany... Dit kon gewoon niet!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 9:39 ]

    ''Die bitch krijgt 't nog wel!'' zei ik.
    ''Over wie heb je het in godsnaam?'' vroeg Elise


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    'Tiffany.' Ik noemde haar naam, op een hatelijke toon.
    'Wat is er aan de hand dan? Misschien kan ik je helpen?' Lieve Elise, altijd bezorgt.
    'Je bent zeker tegen moord, hé?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    "Ja, sorry. Dat gaat me iets te ver," lachtte Elise. Ze dacht vast dat ik een grapje maakte.
    "Wat kan ik doen? Straks schopt ze me het huis uit!" riep ik, plotseling angstig toen dat in me op kwam.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 14:20 ]

    Meen je dat nu Zei Elise hoe kan ze er je nu uitschoppen?Door mijn vader te vermoorden de erfenis houden en mij da eruit zetten hoe anders zei ik terug
    haha wat zou ze dat doen lachte Elise


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    'Omdat ze een verwaand kreng is, echt Elis, ik pak haar nog wel', mompelde ik.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    'Omdat ze een verwaand kreng is, echt Elis, ik pak haar nog wel', mompelde ik.

    Terwijl Elis over andere dingen begon te praten, borrede er een idee op in mijn hoofd. Ik had alleen een klein beetje hulp nodig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    'Zeg Elise?', vroeg ik. Ze draaide haar om. 'Wat heb je nu weer voor idee?', vroeg ze toen ze mijn ik-heb-een-idee gezichtsuitdrukking zahg


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Waarom denk je altijd dat ik een idee hebzei ik
    Wel heb je er een vroeg Elise
    Ja gaf ik toe


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Vertel zei ze
    Terwijl ik bedacht hoe ik het het beste kon zeggen zei een stemmetje in mijn achterhoofd
    'Doe niet zo jaloers'


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one