• Niet veel uitleg nodig, we schrijven in ik en verleden tijd.

    Dat kon toch niet waar zijn?
    Jarenlang was ik het enige meisje in mijn vaders leven geweest en nu ging hij trouwen met die snol van ee Tiffany... Dit kon gewoon niet!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 9:39 ]

    Ik moest het onder ogen zien. Ik zou niet meer papa's engeltje zijn. Ik zou voortaan op de tweede plaats komen. 'Leven is niet eerlijk!' schreeuw ik uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    Ik moest het onder ogen zien. Ik zou niet meer papa's engeltje zijn. Ik zou voortaan op de tweede plaats komen. 'Leven is niet eerlijk!' schreeuw ik uit
    Ik wist dat het schreeuwen geen nut had. Ik pakte mijn tas en jas en besloot naar Tiffany te gaan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Langzaam sijpelden de tranen over mijn wangen terwijl ik haar vervloekte in mijn hoofd. Meerdere tranen vielen nou naar beneden terwijl ik mijn weg begon te gaan.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 17:11 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Langzaam sijpelden de tranen over mijn wangen terwijl ik haar vervloekte in mijn hoofd. Meerdere tranen vielen nou naar beneden terwijl ik mijn weg begon te gaan.

    De tranen vertroebelde mijn zicht. Ik wist niet wat te doen. Ik hield een taxi aan en kwam even later aan bij Tiffany's ik dwaalde wat rond oor de winkel terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen liepen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    De tranen vertroebelde mijn zicht. Ik wist niet wat te doen. Ik hield een taxi aan en kwam even later aan bij Tiffany's ik dwaalde wat rond oor de winkel terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen liepen
    Ik zag een leuk jurkje en pakte het uit het rek. Ik hing hem echter meteen weer terug. Ik ben hier niet om te shoppen, ik ben hier met een doel.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)Ik zag een leuk jurkje en pakte het uit het rek. Ik hing hem echter meteen weer terug. Ik ben hier niet om te shoppen, ik ben hier met een doel.

    Het doel om die trut van een Tifanny te vernietigen. Om één of andere reden krijg ik altijd inspiratie van Tiffany's, maar nu doet het me denken aan Tifanny, die trut


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik had een drang om wapens te gaan kopen, maar dan realiseerde ik me dat dat in Nederland illegaal was.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 18:59 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik moest iets bedenken. Hoe kon ik ervoor zorgen dat dat wijf mijn vader met rust liet? Misschien moest ik haar eerst wat beter leren kennen, zogenaamd heel goedbedoeld.

    Ik besloot haar op te bellen
    "Ja?" Antwoordde een gladde, lage stem.
    "Hoi Tifanny"
    "Oh ben jij het..."

    "Ik wil graag met je praten." Met moeite kreeg ik de volgende zin over mijn lippen. "Ik wil het goedmaken."

    Er viel een stilte achter de telefoon.
    "Lieverd, accepteer het gewoon, ik en je vader zijn verliefd, we gaan trouwen en je kan er niets tegen doen" Zei ze op een koele toon.

    Die koele toon liet het bloed in mijn aderen koken.
    'Weetje?! Laat maar zitten! Ik maak je het leven zuur, slet!', gilde ik door mijn blackberry en drukte op het rode telefoontje.
    Doei Tifanny


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zuchtte, en keek hopeloos naar buiten toe. Hoe kon ik haar en mijn vader uit elkaar halen, een wapen had geen zin.. Maar nu wou ik dolgraag haar leven zuurmaken! Ik pak mijn jas en loop naar buiten, het is koud en rillend loop ik naar mijn auto toe.


    What is youre favo scary movie?

    Havannah schreef:
    Ik zuchtte, en keek hopeloos naar buiten toe. Hoe kon ik haar en mijn vader uit elkaar halen, een wapen had geen zin.. Maar nu wou ik dolgraag haar leven zuurmaken! Ik pak mijn jas en loop naar buiten, het is koud en rillend loop ik naar mijn auto toe.

    Ik rijd naar naar Elise, mijn beste vriendin, als ik bij haar aankom barst i tot mijn grote verbazing in snikken uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    "Jade?" vroeg ze verbaasd.
    "Wat is er?"