• Loop ik naar mijn kamer met een beker water in mijn hand. Komt mijn moeder zo: "Dit is de laatste beker water die je drinkt, daarna ga je iets anders drinken."

    What am I supposed to drink? Koffie? Haha.
    Nee maar even serieus. Ik mag niet eens genoeg water drinken?
    Ik drink misschien wel veel, maar water is altijd nog beter dan cola of zoiets.
    En als smoesje gebruikt ze dat ik anders weer 's nachts naar de wc moet. Ik bedoel, dat boeit mij echt niet hoor!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, ik zou me er niet aan storen en snel een biertje nemen :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    C18 schreef:
    Wat een bullcrap, trek je er niks van aan, seriously.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Het is juist goed om veel te drinken, en zeker om veel water te drinken? o_Ô Heel raar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Water drinken is toch net goed? Ik drink de hele dag door water.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Ik neem altijd een flesje met 0, 5 liter water mee naar school
    En aan het eind van de week is die nog halfvol


    haha worse here, bij mij blijft het gewoon vol :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    loool, mama zal het juist beter vinden als ik meer water drink. Ik drink namelijk heeel weining


    Alleen maar tranen van geluk

    Raar, het is juist goed om veel water te drinken.
    Mijn moeder vindt het juist goed dat ik elke dag water mee naar school neem, en thuis ook veel water drink.
    Je kunt beter veel water drinken dan iets anders (:


    Destroy what destroys you.

    Defensive schreef:
    Mijn ouders hebben liever dat ik water drink dan iets anders, en het zou hun niets uitmaken of ik daardoor om middernacht naar de wc moet of niet. Water is hartstikke gezond!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Oei, haha. Met een beetje pech, drink ik twee flesjes leeg op een normale schooldag.

    Hoe doe je dat
    Ik drink misschien in totaal op 1 dag de inhoud van 1 zo'n flesje intotaal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Adele schreef:
    loool, mama zal het juist beter vinden als ik meer water drink. Ik drink namelijk heeel weining


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Te veel water is ook niet goed he?
    Als je heel veel drinkt kan je een water vergiftiging krijgen.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Insouciance schreef:
    Te veel water is ook niet goed he?
    Als je heel veel drinkt kan je een water vergiftiging krijgen.

    Ja man, want watervergiftiging kan al bij drie liter per uur optreden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."