• Als ik het me goed herinner heb ik deze suggestie al eens gedaan maar nooit echt duidelijk antwoord gehad, iemand zei me het opnieuw te proberen en dat doe ik dus maar ;] En het oude topic kan ik trouwens ook niet meer vinden, dus maak ik een nieuwe aan.

    Het lijkt me fijn dat als je een story of gedicht schrijft dat je aan kan geven dat je kritiek wilt. En dan niet dingen zoals gewoon 'leuk', 'super' of 'stom'. Nee, uitgebreiden. Als je aangeeft dat je kritiek wilt krijg je een tekentje voor de naam van bijv. je story en mensen kunnen er dan opklikken, vervolgens kunnen ze een formulier invullen. Daarin schrijven ze hun mening, maar dan even wat utigebreiden. Bijv. de orginaliteit, spelling, of het goed is uitgewerkt en hoe het geschreven is etc. Eventueel kan er een aanklikbaar 'anoniem' vakje bij komen.
    _____________

    Stemmen voor: 24

    Stemmen tegen: 5
    (Niet zozeer tegen, maar meer van 'niet nodig')


    ______________
    Je kan toch ook gewoon vragen aan mensen om kritiek te geven?
    Dat helpt niet, dan doen ze het nog niet.

    Waarom zouden ze dan wel een formulier invullen?
    Dan staan ze er misschien meer bij stil. Als mensen zich vervelen gaan ze misschien beetje rondkijken en dan zien ze dat tekentje van 'ik wil kritiek' en dan gaan ze kijken. Ze weten misschien niet wát ze moeten zeggen en bij een formulier stel je dan vragen zoals bijv.: Vind je het orgineel? Waarom wel/niet?

    Je hebt toch al beta-readers?
    Die kijken ook over fouten heen (aantal keer gehad) en die geven enkel een tip.. Bij mij dan. En vaak krijg ik enkel; Leuk! Heb alleen typfoutje weggehaald.

    Wat wil je dan?
    Dan hoor ik liever van; Ik vind het leuk hoe je die en die dat liet toen en vooral toen die '....' zei en dingetje daarop zo reageerde. Alleen jammer dat andere dingetje dat dan deed blabla.
    Ook de complimenten iets uit gebreiden, maar ook het kritiek.

    Waarom zou je dit überhaupt willen?
    Ik hoor graag wat ik fout en goed doe zodat ik er van kan leren, beter kan worden en misschien zelfs een keertje in de top 5 kan staan [;

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 15:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dumbledore schreef:
    Voor, voor voor! _O_


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zeker weten voor!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Reviews! Yes please!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    voor _O_

    dan kan je al die soort formulieren doorlezen en dan dingen verbeteren


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Voor, lijkt me echt handig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Leuk idee, maar er zullen vast mensen zijn die rare dingen gaan invullen. Dus misschien óf zorgen dat beta-readers écht goede kritiek gaan geven, óf zorgen dat er een nieuwe groep komt met mensen die dus kritiek geven...?


    Never say Never

    twiddict schreef:
    Ja, ik ben wel voor. Maar dan ook met aanklikbaar 'anoniem' vakje.


    I´m nothing special.

    ik ben voor! :D goed idee!!

    Ik herken de suggestie, idd lang geleden gepost en in de vergetelheid geraakt!
    Ik was toen voor, en nu nog steeds. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is opzich wel een goed idee, dus ik zeg voor, maar dat diegene die het invult dan idd ook gewoon kan kiezen voor een anonieme invul als die persoon dat wilt.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 11:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Celestial schreef:
    Voooor!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, waarom niet (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Voor! x)


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Dan kan je toch ook een vragenlijst maken, en dat er dan bij plaatsen?
    Maar anders ben ik voor. (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor. Maar ik vind niet dat de lezers verplicht zijn om kritiek erop te geven.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO