• Als ik het me goed herinner heb ik deze suggestie al eens gedaan maar nooit echt duidelijk antwoord gehad, iemand zei me het opnieuw te proberen en dat doe ik dus maar ;] En het oude topic kan ik trouwens ook niet meer vinden, dus maak ik een nieuwe aan.

    Het lijkt me fijn dat als je een story of gedicht schrijft dat je aan kan geven dat je kritiek wilt. En dan niet dingen zoals gewoon 'leuk', 'super' of 'stom'. Nee, uitgebreiden. Als je aangeeft dat je kritiek wilt krijg je een tekentje voor de naam van bijv. je story en mensen kunnen er dan opklikken, vervolgens kunnen ze een formulier invullen. Daarin schrijven ze hun mening, maar dan even wat utigebreiden. Bijv. de orginaliteit, spelling, of het goed is uitgewerkt en hoe het geschreven is etc. Eventueel kan er een aanklikbaar 'anoniem' vakje bij komen.
    _____________

    Stemmen voor: 24

    Stemmen tegen: 5
    (Niet zozeer tegen, maar meer van 'niet nodig')


    ______________
    Je kan toch ook gewoon vragen aan mensen om kritiek te geven?
    Dat helpt niet, dan doen ze het nog niet.

    Waarom zouden ze dan wel een formulier invullen?
    Dan staan ze er misschien meer bij stil. Als mensen zich vervelen gaan ze misschien beetje rondkijken en dan zien ze dat tekentje van 'ik wil kritiek' en dan gaan ze kijken. Ze weten misschien niet wát ze moeten zeggen en bij een formulier stel je dan vragen zoals bijv.: Vind je het orgineel? Waarom wel/niet?

    Je hebt toch al beta-readers?
    Die kijken ook over fouten heen (aantal keer gehad) en die geven enkel een tip.. Bij mij dan. En vaak krijg ik enkel; Leuk! Heb alleen typfoutje weggehaald.

    Wat wil je dan?
    Dan hoor ik liever van; Ik vind het leuk hoe je die en die dat liet toen en vooral toen die '....' zei en dingetje daarop zo reageerde. Alleen jammer dat andere dingetje dat dan deed blabla.
    Ook de complimenten iets uit gebreiden, maar ook het kritiek.

    Waarom zou je dit überhaupt willen?
    Ik hoor graag wat ik fout en goed doe zodat ik er van kan leren, beter kan worden en misschien zelfs een keertje in de top 5 kan staan [;

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 15:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aria schreef:
    Ik ben voor, lijkt me echt een geweldig idee!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Voor! Super! Lijkt me echt tof om zoiets te hebben!


    Am I gay? I am ecstatic!

    Voor.

    twiddict schreef:
    Ja, ik ben wel voor. Maar dan ook met aanklikbaar 'anoniem' vakje.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    V
    O
    O
    R

    Zó onnodig, dat kan je toch ook gewoon in een reactie zetten?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Voor


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aria schreef:
    Ik ben voor, lijkt me echt een geweldig idee!