• Als ik het me goed herinner heb ik deze suggestie al eens gedaan maar nooit echt duidelijk antwoord gehad, iemand zei me het opnieuw te proberen en dat doe ik dus maar ;] En het oude topic kan ik trouwens ook niet meer vinden, dus maak ik een nieuwe aan.

Het lijkt me fijn dat als je een story of gedicht schrijft dat je aan kan geven dat je kritiek wilt. En dan niet dingen zoals gewoon 'leuk', 'super' of 'stom'. Nee, uitgebreiden. Als je aangeeft dat je kritiek wilt krijg je een tekentje voor de naam van bijv. je story en mensen kunnen er dan opklikken, vervolgens kunnen ze een formulier invullen. Daarin schrijven ze hun mening, maar dan even wat utigebreiden. Bijv. de orginaliteit, spelling, of het goed is uitgewerkt en hoe het geschreven is etc. Eventueel kan er een aanklikbaar 'anoniem' vakje bij komen.

Stemmen voor: 24

Stemmen tegen: 5
    (Niet zozeer tegen, maar meer van 'niet nodig')

Waarom zouden ze dan wel een formulier invullen?
    Dan staan ze er misschien meer bij stil. Als mensen zich vervelen gaan ze misschien beetje rondkijken en dan zien ze dat tekentje van 'ik wil kritiek' en dan gaan ze kijken. Ze weten misschien niet wát ze moeten zeggen en bij een formulier stel je dan vragen zoals bijv.: Vind je het orgineel? Waarom wel/niet?

Je hebt toch al beta-readers?
    Die kijken ook over fouten heen (aantal keer gehad) en die geven enkel een tip.. Bij mij dan. En vaak krijg ik enkel; Leuk! Heb alleen typfoutje weggehaald.

Wat wil je dan?
    Dan hoor ik liever van; Ik vind het leuk hoe je die en die dat liet toen en vooral toen die '....' zei en dingetje daarop zo reageerde. Alleen jammer dat andere dingetje dat dan deed blabla.
    Ook de complimenten iets uit gebreiden, maar ook het kritiek.

Waarom zou je dit überhaupt willen?
    Ik hoor graag wat ik fout en goed doe zodat ik er van kan leren, beter kan worden en misschien zelfs een keertje in de top 5 kan staan [;

[ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 15:11 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik vind het wel handig! Het lijkt me een goed idee (:

Maar nog even over dat laatste punt van je, over de top 5, dat heeft veelal toch niet echt te maken met hoe goed je schrijft. Ik heb toch wel een aantal keren op die verhalen geklikt en echt, ik snapte niet wat daar zo goed aan was. Vergeleken met andere verhalen waren ze een stuk slechter geschreven, het ging enkel en alleen over bekende personen die hier zeer geliefd zijn en meestal is het dan nog 16+ of met enkele 16+ scènes. Serieus, als je succes wil hebben, lijkt dat gewoon dé oplossing. Dus reken daar maar niet te veel op. Persoonlijk vind ik dat hele top 5 idee dus nergens op trekken, maargoed daar gaat het hier natuurlijk niet om (:

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Haha, ik weet het, maar dat was om aan te duiden dat je beter wordt ;]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Je kan toch ook gewoon vragen aan mensen om kritiek te geven?
    Dat helpt niet, dan doen ze het nog niet.

Als ze het niet doen als je het vraagt,dank je dan dat ze het zo wel doen?
    Ik denk niet dat mensen het gaan doen,van mij hoef het ook niet,maar ik ben er niet tegen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik vind het niet heel erg nodig, maar het is wel een leuk idee. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Voor!!!:)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Voor!!

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Veel stemmen voor al :p

PUKKELxDING schreef:
    Het deviantart idee?

Ja :Y)

Je kunt het idee naar Rutger sturen btw. Volgens mij zijn er best wel veel mensen voor en dan kan hij er zelf naar kijken wat hij ervan vindt (:

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

haha dat was ik :Y)
    voor!!

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Aria schreef:
    Ik ben voor, lijkt me echt een geweldig idee!

Have you ever been alone in a crowded room?

Ik denk niet dat veel mensen het dan wel doen.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Voor, kan ik lekker formulieren invullen als ik niks te doen heb. :9~

Numbers.

Somethnholic schreef:
    Voor, kan ik lekker formulieren invullen als ik niks te doen heb. :9~

I like boys who drive cars too slow.

Voor.

Food.