• Ik heb dus drie ideeën voor een nieuwe serie, maar ik kan niet kiezen! x'D
    HELP(A)

    1. I'm growing up with the Kaulitz twins
    Dit gaat over een meisje. Zij is 5 jaar wanneer ze gaat spelen met haar buurjongetjes, Tom en Bill. Ze zitten bij elkaar in de klas op de basisschool en maken de raarste en gekste avonturen mee. Ook gaan ze met elkaar naar de middelbare. Maar dan komt het.. Tom en Bill gaan voor 2 jaar op tour. Toen Tom en Bill op tour zijn gegaan heeft het meisje ze daarna nooit meer gezien. Dan komt er een vervolg op; Tom and Bill, do you remember me? En dan zie je wel hoe ie verder loopt =P

    2. The Cadillac race begins!
    Dit gaat over een heel stoer meisje. Ze houd van crossen op haar motor, quadracen en karten. Ze droomt er altijd al van om mee te doen aan de Cadillac race, want voor haar verjaardag krijgt ze een Cadillac van haar ouders. Als de race eindelijk zover is is ze benieuwd wie haar tegenstanders zijn. Eén jongen kan ze niet uitstaan, hij was eerste geworden. Hoe zal het verder met hun aflopen?

    3. When the rain was coming..
    Dit gaat over een tweeling. Ze moeten elke dag anderhalf uur fietsen willen ze bij school aankomen. Op een dag op de terugweg begint het te storten van de regen. Het ene tweelingzusje wilt stoppen om haar regenpak te pakken, maar ze kan hem niet vinden! Dan komt er opeens een zwarte grote auto aan rijden, die precies door de plas naast jullie rijd..

    Opzich word deze wel grappig, omdat je al weet dat die tweeling dus kletsnat worden. Denk ik.(A)

    Alle story's zijn TH story's (A) Ohja, gelieve mijn ideeën niet te stelen!


    a figment of your imagination

    TWEE!


    i need you like a heart needs a beat.