• Pft, sorry dat ik hier weer ben.
    Maar vanochtend om 2 uur 's morgens is er weer een vriendin van me overleden. Simone had leukemie en heeft de strijd niet opgegeven, maar wel verloren. Ik ben blij dat het voor haar voorbij is, ze vond het helemaal niet meer leuk zo, ze wist toch al dat ze niet meer beter zou worden. En ik ben blij dat ik gister nog bij haar ben geweest. Het was wel raar, omdat alles toen nog goed ging met haar, voor zover het goed kan gaan mét iemand.
    Van Suus had ik hier een foto geplaatst, van Simone doe ik dat niet. Ze was totaal niet blij met haarzelf, omdat ze helemaal opgezwollen was vanwege de medicijnen. Oude foto's doen nog pijn, omdat ik haar zoveel heb zien veranderen.

    Vanochtend ben ik bij haar ouders geweest en hebben we flink uitgehuild en een fijn gesprek gehad. Simone was hun enige kind, dus zij hebben nu niemand meer. Ze zouden het fijn vinden als ik vaker langs kwam, omdat ze mij ook beschouwen als hun dochter, dus dat ga ik zeker doen, dat is echt fijn. (:


    Maar ik mis haar wel. Binnenkort de begrafenis. Voor de mensen die dachten dat ik sterk was: nu niet meer, ik ben kapot, zowel geestelijk als lichamelijk.

    Sorry, maar ik moest het echt kwijt en Quizlet is zo'n grote steun.x:


    everything, in time

    wow, ik vind dit echt erg ;o
    ik zou er niet om moeten denken om 1 vriendin te verliezen, en dan verlies je er gewoon 4...
    heeel veel stertke <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben even stil, ik vind het echt zo erg voor je. En my god, ik wou dat ik wat voor je kon doen. Echt waar, als ik het kon deed ik het.


    Alleen maar tranen van geluk

    Marleen, dit verdien jij gewoon echt niet. Als je het kwijt wil, weet je dat ik er voor je ben. Ik wil echt naar je luisteren. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Don't know what to say... Héél veel sterkte meis! Ik vind het echt zo rot voor je...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wauw shit zeg, hier heb ik geen woorden voor..
    Ik kan alleen maar zeggen: heel erg veel sterkte! (flower)
    En het is zo lief van je om nog vaker bij haar ouders langs te gaan, dat zullen zij vast ook heel erg op prijs stellen en dat kan jou misschien ook nog goed gaan doen.
    Sterkte!

    Aww wat rot voor je
    Veel Sterkte<3<3


    You'r Beautiful in You'r one way. Just like me.

    Awh meid toch:S
    Hmpf..ik voel me rot door zo'n nieuws.
    Sterkte in ieder geval.
    En je weet dat je bij mij altijd terecht kan (flower)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    God, dit verdient niemand... Heel veel sterkte ermee (flower)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aahw, wat verschrikkelijk.
    Héééél erg veel sterkte, Marleentje.
    Ik vind het jammer dat ik niet meer kan doen dan dat zeggen. ):

    En, Marleentje, hoe kan jij nu zeggen dat je niet sterk bent? Op dit moment ben je gebroken van het verdriet, en daar heb je recht op. Maar jij bent niet zwak. Integendeel, de meeste van ons hadden het allang opgegeven als hun dit moest overkomen, en dan reken ik mezelf erbij. Jij niet. En dat heeft een reden. Jij ben een ongelooflijk lief & sterk persoon, en jij gaat hierdoor komen. Dat beloof ik je. (flower)


    Ik vind het wel leuk dat die ouders zo over jou denken. (:
    Ga inderdaad nog maar vaak bij hen langs, dat is goed voor jullie allemaal.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 9:51 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    wow, das echt abnormaal veel rottigheid in je leven! veel sterkte ermee <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jeetje meid, wat verschrikkelijk!
    Ik ken je ook niet echt, alleen van Quizletnaam, en volgens mij heb ik wel eens eerder een topic van je gezien... Ik weet niet zeker of dat Suus of iemand anders toen was, maar toen was ik ook al geschokt. Vier vriendinnen... Ik ben nu even sprakeloos. Heel heel heel heel heel erg veel sterkte, in ieder geval.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.