• Pft, sorry dat ik hier weer ben.
    Maar vanochtend om 2 uur 's morgens is er weer een vriendin van me overleden. Simone had leukemie en heeft de strijd niet opgegeven, maar wel verloren. Ik ben blij dat het voor haar voorbij is, ze vond het helemaal niet meer leuk zo, ze wist toch al dat ze niet meer beter zou worden. En ik ben blij dat ik gister nog bij haar ben geweest. Het was wel raar, omdat alles toen nog goed ging met haar, voor zover het goed kan gaan mét iemand.
    Van Suus had ik hier een foto geplaatst, van Simone doe ik dat niet. Ze was totaal niet blij met haarzelf, omdat ze helemaal opgezwollen was vanwege de medicijnen. Oude foto's doen nog pijn, omdat ik haar zoveel heb zien veranderen.

    Vanochtend ben ik bij haar ouders geweest en hebben we flink uitgehuild en een fijn gesprek gehad. Simone was hun enige kind, dus zij hebben nu niemand meer. Ze zouden het fijn vinden als ik vaker langs kwam, omdat ze mij ook beschouwen als hun dochter, dus dat ga ik zeker doen, dat is echt fijn. (:


    Maar ik mis haar wel. Binnenkort de begrafenis. Voor de mensen die dachten dat ik sterk was: nu niet meer, ik ben kapot, zowel geestelijk als lichamelijk.

    Sorry, maar ik moest het echt kwijt en Quizlet is zo'n grote steun.x:


    everything, in time

    Oohw wat erg zeg..

    IK wens je echt heel veel sterkte toe. (flower)
    Maar vergeet niet, ze is altijd in je hard en in je herinderingen.
    En ook heel veel sterkte voor haar familie en vrienden. (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Ik vind het echt heel erg voor je!
    Ook al ken ik je niet, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Sterkte meid, ik vind het zo erg voor je.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ow god marleen... en dat terwijl je gisteren nog zo vrolijk was op msn ): als je wilt praten mag je áááltijd bij mij aankloppen. mailen, msnen wat dan ook, bij mij kan je altijd terecht <3 heel veel sterkte zusje, hou van jou (K)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GrasSprietje schreef:
    Lieverd, ik vind het echt vreselijk voor je.
    Maar houdt in gedachte, ze hield vol, ze hield van je, en dat doet ze nu nog steeds! Dood is het meest practische in de wereld. Je kunt er niet over nadenken. Je weet er niks van en je kunt het niet voorkomen. Iedereen heeft een steunpunt nodig. Iets of iemand om de dood op unieke wijze uit te stellen. Jij bent dat standpunt geweest, voor alle 4 jouw vriendinnen. Besef, dat zonder jou, hun leven vele malen ellendiger was geweest.
    ik begrijp dat je, vooral nu, tijd nodig hebt, om dit alles te verwerken. Maar blijf er niet te lang bij stil staan. Alles wat je dan doet is jezelf kwellen. Géén van jou vriendinnen, zou willen, dat je de strijd met het leven opgeeft. En wij ook niet. Zeg niet dat je niet sterk bent, dat ben je wel. Jij heb al die tijd doorgezet, ondanks alles wat je hebt meegemaakt. En met je ervaringen, hoe vervelend zo ookv oor je waren, je bent er altijd nuchter mee om gegaan, en probeerde zo mensen te helpen. Hoe dan ook!
    Je voelt je gebroken en denkt dat je zwak bent, maar dat is niet zo! Jij bent ongelooflijk sterk. Je sleept jezelf overal doorheen, gaat door met het leven en probeerd er niet te veel over in te zitten. Dat je nu verdrietig bent en je echt slecht voelt, maakt je niet zwak. Je bent pas zwak als je opgeeft. Maar wíj geloven dat je sterk bent. En dat weten we.

    Marleen, je weet dat ze nu op een betere plek is, als het tijd is, dan zul je weer naast ze staan. Maar dat is het nog niet. Nu lijkt alles zwart, maar dat is het niet. Het verdriet laat alles zwart lijken. En je hebt het recht om verdrietig te zijn, maar ik kan dit wel honderden keren zeggen. Marleen, je bent een geweldig persoon, zonder jou zouden ze een véél ellendiger leven hebben, je bent niet zwak, je bent ijzersterk, niets kan dat veranderen! Denk daar aan.
    Als je wilt praten, we zijn er allemaal voor je!


    <333


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lieve Marleen,
    Ik vind het echt heel rot voor je wat je doormaakt, als je wilt praten heb je mijn msn. Als je me wilt bellen heb je mijn nummer al bel je me midden in de nacht. Ik vind het niet erg als je me belt s'nachts want als je het kwijt wilt moet je het niet opkroppen. Ik vind het echt ontzettend naar voor je, je bent een hele goede vriendin van me geworden, dat moet je weten. Ik hou van je<3
    En al kan ik niet zo goed raad geven als sommige toch wil ik je laten weten dat ik er altijd voor je ben, no matter what. Het is gewoon heel kut dat dit allemaal gebeurd en net bij jou want je verdient dit niet, je bent een prachtige meid. Je mag je ook zeker niet schuldig voelen, jij kan hier niks aan doen, het had ook ent een ander kunnen overkomen. Helaas gebeurde dat niet. Maar je mag jezelf niks verwijten dat moet je ook echt niet doen. Ik zou graag naar je toe komen nu en je willen knuffelen en wat leuks met je gaan doen. Laat maar weten of je aankomende dagen wat te doen hebt, al heb ik nog niet veel geld nu mijn loon is er niet dat maakt niet uit. Jij bent te belangrijk dus zelf zou ik graag met je afspreken en er proberen een leuke dag van te maken. Laat het maar weten. Ik wens je verder nog veel sterkte en je weet me te vinden, krop het alsjeblieft niet op<3 Voel je niet zeikerig je hebt het recht om tegen me aan te lullen en ik zal luisteren. Ik vind je niet zeiken Marleen en dat moet je weten<3


    En trouwens je bent wel sterk ook al voel je je nu gebroken, ik weet dat je sterk bent. Je moet doorzetten hoe verschrikkelijk en afgezaagt dat ook klinkt. Jij bent sterk, een van de meest sterke mensen die ik ken Marleen. Vergeet dat niet.

    XNikki

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 16:13 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Veel woorden heb niet, dus zeg ik maar het volgende.

    Ik wens je heel veel sterkte toe.
    En ik vind het heel lief van je dat haar ouders blijft bezoeken.
    Ik weet niet of ik dat zou kunnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het echt ontzettend zielig voor je.
    Het is gewoon niet eerlijk dat jij al meerdere vriendinnen verloren hebt en ik nog geen enkele.
    Ik wens je heel veel sterkte toe, omdat dat het enige is dat ik kan doen.


    Felix

    Ik krijg altijd de rillingen als ik dit soort berichten lees, het doet me altijd wat. Vooral omdat het zo vreselijk is om iemand te verliezen, maar ook omdat ik het altijd heel erg vind als iemand zo jong is en zo'n ziekte kan hebben en daaraan kan sterven.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sterkte meis echt waar!
    Ik weet hoe het is om iemand die je graag ziet te verliezen!

    Erato schreef:
    Veel woorden heb niet, dus zeg ik maar het volgende.

    Ik wens je heel veel sterkte toe.
    En ik vind het heel lief van je dat haar ouders blijft bezoeken.
    Ik weet niet of ik dat zou kunnen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Amused schreef:
    Oh nee Marleen, niet weer..
    Ik vind dit zo erg voor jou!
    Pff ocharme jij, als je wilt praten zeg je het maar.
    Ik zit hier echt met tranen omdat ik het zo erg vindt voor je!
    Sterkte meid!
    (flower)


    We accept the love we think we deserve.

    ongelofelijk veel stertke!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Zo. En nu vind ik het tijd om iedereen die op dit topic gereageerd heeft te bedanken. Het betekent echt enorm veel voor me en ik waardeer de steun. Het is fijn om te weten dat er nog altijd mensen voor me zijn en dat ze naar me willen luisteren, ook al kennen ze me helemaal niet. Dat doet me enorm goed.
    Enfin, dat is precies de reden waarom ik van Quizlet hou.
    Bedankt allemaal.(flower)


    everything, in time

    Awgh Marleen ;'(
    Ik had het al ge-smst, maar nogmaals heel veel sterkte zusje
    (flower)


    Alis volat propriis.