• Ja ik ben sinds vandaag aan de pil voor 3 maanden. het is zeg maar gewoon enz en na 3 maanden moet ik laten weten of het goed ging aan de huisarts.
    Maar 3 jaar geleden had ik ook een pil maar dan voor de vakantie gewoon zodat ik dan niet ongesteld zou zijn. Maar toen kreeg ik hele erge hoofdpijn en kon ik gewoon niet meer in het licht kijken. Maar ik ben nu bang dat ik dat bij deze pil ook weer krijg..


    Ivar Oosterloo.

    Dat was migraine, dat kan je inderdaad krijgen van de pil. Ik hoop dat je het nu niet krijgt. Heb je het gemeld bij de dokter?


    Your make-up is terrible

    Dat is best normaal soms hoor =). Als je het na drie maand nog hebt dan moet je wel een andere pil. Maar de eerste maanden kan je daar wel last van hebben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat licht aan de pil,als je er weer las van krijg dan moet je even na de dokter gaan en geef hij je een andere.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook hoofdpijn van mijn pil, maar over enkele maanden moet ik ook terug naar de dokter, en dan krijg ik misschien wel een andere :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Assassin schreef:
    Dat was migraine, dat kan je inderdaad krijgen van de pil. Ik hoop dat je het nu niet krijgt. Heb je het gemeld bij de dokter?

    Ja daarom kreeg ik ook een andere ;D maar goed heb hem vandaag dus genomen maar voel er nog niks van. maar dat was de vorige keer na een paar dagen pas


    Ivar Oosterloo.

    Als je het de eerste keer hebt gehad wil dat niets zeggen over een andere pil hoor ;)

    Er zijn verschillende soorten van de pil hè, als de ene soort niet werkt, de andere misschien wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, nou ik hoop dat je dat nu niet meer krijgt...