• Ik ben niet single, ik heb een relatie met de vrijheid.(:
    En met Joshua, maar het ging nu even om de zin!:3

    Dus, wie van jullie is wel single? En hoe vind je dat? :3


    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 17:30 ]


    everything, in time

    Ik ben single, maar gezien ik bijna 15 ben en nog nooit een vriendje heb gehad zou ik best wel eens willen weten hoe het is haha.

    ik ben ook single en 17 geen vriendin gehad jammer genoeg en toen ik de kans had was ik nog maar 14 en gaf ik er niks om >.< en het is best kut.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik ben terug single maar ben daar niet gelukkig bij, mijn ex is echter gesteld op haar vrijheid :(

    Penelopy schreef:
    Zoals jij het verwoord: ik ben niet single, ik heb een relatie met de vrijheid.

    En daarnaast heb ik ook gewoon even geen behoefte aan een vriend. De juiste komt vanzelf wel voorbij wandelen. En tot die tijd kan ik lekker doen en laten wat ik wil (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Celestial schreef:


    Firm believer of all that is magic

    Celestial schreef:

    Ik ben single,.. laatst zag ik een oude vriend van me weer een weekje,.. en hij bleek verliefd op me te zijn,. Alleen hij bleek niet te zijn wie ik d8 dat hij was -__-'


    Only those who listen can hear

    ik ben single (:


    My biggest fear is oblivion.

    Single but working on it..! (=


    ars moriendi

    Ik ben single, Hmm, het is soms wel even kut als iedereen om je heen wel iemand vind. Dat doet toch iets met je zelfvertrouwen.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik ben single, maar ik denk niet voor heel lang meer, haha. (nerd)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik ben single. En hoewel ik een crush heb vind ik het helemaal zo'n ramp nog niet om single te zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben single, maar sommige beschouwen me als bezet omdat ik nou eenmaal lichamelijk* zeer close ben met bepaalde jongens -.-

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 15:21 ]

    Ik ben single. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *steekt hand omhoog*

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 15:23 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor