ik heb een relatie en daar geen problemen mee
-sorry die moest-
ik ben sinds zondag samen met de liefste jongen ooit; hij is supr getalenteerd, lief, en romantisch ^^ hij heeft zo zn eigen productiehuis en is dichter en heeft al het meest schattige gedicht ooit geschreven voor mij ^^ gwn omdat hij me miste op de trein he! Ö mega lief enzo ^^
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.
Ik ben single, en heb nog nooit een vriendje gehad ook. Haha. Maar het bevalt best. Ik hoef niet zo nodig lelijke kettinkjes met mijn eigen naam weg te geven, wat andere dus wel weer doen.
Sometimes I don't let things go, Get emotional, And sometimes I'm just out of control.
Je moet de juiste vinden, Joshua is zo geduldig en zo, da's fijn.
Stiekem he, moet je weten, dat als het uit is je dit zult zeggen:
'Je moet de juiste vinden, Jushua was niet geduldig enzo, da's slecht.' Niet afkattent bedoelt, lief Marleentje, maar dit verhaal heb ik met andere al 832561836583 keer gehoord :'D
Springdale schreef:
Ik ben single, en heb nog nooit een vriendje gehad ook. Haha. Maar het bevalt best. Ik hoef niet zo nodig lelijke kettinkjes met mijn eigen naam weg te geven, wat andere dus wel weer doen.
lelijke kettinkjes weggeven is sooooooo junior high
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.
GrasSprietje schreef:
(...) Stiekem he, moet je weten, dat als het uit is je dit zult zeggen:
'Je moet de juiste vinden, Jushua was niet geduldig enzo, da's slecht.' Niet afkattent bedoelt, lief Marleentje, maar dit verhaal heb ik met andere al 832561836583 keer gehoord :'D
Nee hoor, dat deed ik bij mijn eerste vriendje ook niet? Joshua weet gewoon wat er gebeurd is en dat scheelt een hele hoop.
Nee hoor, dat deed ik bij mijn eerste vriendje ook niet? Joshua weet gewoon wat er gebeurd is en dat scheelt een hele hoop.
Dan vertrouw ik daar maar op Waarom zijn de mensen in mijn omgeving niet zo nuchter, ipv van die zeikerds die om de seconde weer een nieuw minpunt van hun exen op moeten noemen?