• Het is dus mijn allerlaatste jaar in het middelbaar en volgend jaar moet ik dus verder gaan studeren aan de hogeschool/universiteit en ik weet dus echt niet wat ik moet gaan doen.
    Ik moet algauw een beslissing maken, want jeetje zo gaat het niet meer. Ik krijg het op mijn zenuwen als iemand erover begint omdat ze telkens zo doordrammen, ah.
    Wat moet ik toch gaan doen :-(

    Wat vind je leuk om te doen?(cool)


    We accept the love we think we deserve.

    Master schreef:
    Wat vind je leuk om te doen?(cool)

    Fanfic schrijven en daar stopt het dan ook meteen.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Fanfic schrijven en daar stopt het dan ook meteen.

    Journalistiek? Schrijver, dichter..

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 23:04 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Edit: misschien kan je solliciteren voor een redactrice bij een krant/tijdschrift. Je kan eerst klein beginnen en daarna groots doen.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zou aan mij in ieder geval geen voorbeeld nemen :W Ik heb mijn moeder me laten dwingen me in te schrijven, terwijl ik het nog niet weet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Anyway, beroepskeuze test maken?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij die beroepskeuze testen - als je een goede hebt - komt er altijd wel iets uit wat wel bij je past. Elke keer als ik zo'n test doe komt er de creatieve sector uit. Dus nu ga ik grafisch vormgeving doen. (: Gewoon orienteren. Het komt goed ;D


    To infinity and beyond •

    Hou een sabbatjaar! (cool)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 0:06 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Als het een troost mag zijn: eind juni wist ik ook pas wat ik ging doen. Je hebt dus nog even tijd? En zelfs toen was ik nog niet helemaal zekers, maar oki.
    Ik zal eens nadenken waar ik jou zie!

    Een schrale troost ik weet het ook nog niet, maar misschien journalistiek?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Op een of andere manier zie ik in jouw een regelneusje :3


    SLOAN.

    Probeer onderzoek te doen naar verschillende opleidingen (:
    Wat er bij jou past, wat je het meest aanpreekt!
    Het lukt je vast wel om iets te vinden

    (K)


    Who is laughing now! <3

    Je kan een testje doen op internet, misschien komt er wel wat uit wat je leuk vind.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zoek informatie over allerlei opleidingen die er maar bestaan, zodra je meer weet, kan je weten wat er bij je past. Zo heb ik de mijne ook gevonden. Ik moest voor maart me inschrijven. En ik wist pas eind februari wat ik wilde doen. Dus doe het maar snel.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Peeta schreef:
    Op een of andere manier zie ik in jouw een regelneusje :3

    u zegt?