• Heeft iemand van jullie dit boek gelezen? (vast wel, toch?) Ik blijf haken bij hoofdstuk 1, 't is echt niet de volgen.. o.0 Maar toch wil ik hem graag uitlezen :)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 22:33 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik wil het graag lezen. Het wordt ene voor in de vakantie (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jup, met Engels, vorig jaar. Opzich is het echt een mooi verhaal met Heathcliff & Catherine, maar er is idd geen doorkomen aan.


    It's time to be happy again.

    Nee, ik vind 't een vreselijk boek. Het is ontzettend ingewikkeld en de hoofdpersonages liggen me niet echt c; Sorry, though, ik zal het ooit nog wel eens uitlezen, maar daar heb jij natuurlijk nu niet erg veel aan. Misschien eens googlen?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb een ander boek gekozen, ik kwam er ook echt niet doorheen.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben blij dat ik het gelezen heb, maar het ging niet van harte. Ik moest mezelf dwingen het te lezen en was opgelucht toen ik het uit had (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb hem gelezen.
    Ik geef toe dat hij inderdaad best verwarrend was, omdat je vaak van ik-persoon of van tijd verandert. Ik had dan ook nog eens examens en skivakantie enzo, en daarna was ik de draad helemaal kwijt. --' Maar in het algemeen vond ik het wel een mooi boek. Uiteindelijk begreep ik echt alles, en ik ben meer dan 1x gesmolten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben er ooit eens in begonnen, maar heb het nooit uitgelezen. Ik vind het echt geen leuk verhaal.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb al twee keer een poging gedaan en ik kan het echt niet verder lezen.

    Doe mij maar Jane Austen & Jane Eyre.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb de film gezien, maar pas toen ik hem voor de tweede keer had gezien snapte ik het.
    Het is een afwisseling tussen het heden en het verleden volgens mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nope.


    Kill them with kindness.