• Ik heb morgen mij examen van natuurwetenschappen en de leerkracht vraagt echt de toetsen op de examens, de oef. zijn hetzelfde en de vraagstelling ook. Nu hadden we een taak gekregen die eigenlijk een toets was, maar wegens tijdsgebrek is dat een taak geworden met allemaal oefeningen.
    Nu is mijn dilemma, neem ik het risico om alleen de formules uit de taak te leren, waarvan ik 90% zeker van ben dat ze zal geven op mijn examen, of leer ik ze allemaal, wat er eigenlijk wel een nest meer zijn en dan loop ik het risico niet dat het allemaal andere oefeningen zijn en ik er dus geen zak van kan.
    Wat te doen, wat te doen, ik ben het nu al beu.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 18:30 ]

    IK zou gewoon alles leren eigenlijk. Leer die oefeningen beter, maar leer al de rest ook. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    IK zou gewoon alles leren eigenlijk. Leer die oefeningen beter, maar leer al de rest ook. :Y)

    Maar het is zoveel meuhh :-(

    Leer die toets. Ze vraagt misschien maximum 2 vragen meer waar je mss niks van snap. Wij hadden voor ons examen Biologie alle dezelfde vragen gekregen behalve 1 en een andere was een vraag uit ons boekje. De kans is echt groot dat er geen nieuwe dingen instaan. Leer gewoon je toets en bekijk de andere formules es.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cellophane schreef:
    Ik heb morgen mij examen van natuurwetenschappen en de leerkracht vraagt echt de toetsen op de examens, de oef. zijn hetzelfde en de vraagstelling ook. Nu hadden we een taak gekregen die eigenlijk een toets was, maar wegens tijdsgebrek is dat een taak geworden met allemaal oefeningen.
    Nu is mijn dilemma, neem ik het risico om alleen de formules uit de taak te leren, waarvan ik 90% zeker van ben dat ze zal geven op mijn examen, of leer ik ze allemaal, wat er eigenlijk wel een nest meer zijn en dan loop ik het risico niet dat het allemaal andere oefeningen zijn en ik er dus geen zak van kan.
    Wat te doen, wat te doen, ik ben het nu al beu.


    Moet jij alle formules leren? Bij ons niet. Ik dacht van wel. Tot de leraar zei: 'Je mag dat BINAS boekje bijhouden hoor, tijdens de examens'. Dus wij mochten het gebruiken, maar waarschijnlijk is het was anders. Want het is natuurkunde. Dus laat maar.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wel wat heeft ze in de klas gezegd en hoe was het de vorige keer? Bij ons werd er telkens duidelijk gezegd of we een formularium kregen op het examen, en vanachter in ons boek hadden we altijd dat formularium zodat we wisten welke formules er niet op stonden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay