• Het blijft de 25ste!


    Hallo Q-terians,

    Dit is alweer nummer drie, ghehe

    Omdat Sander een luie kokosnoot is, maak ik een nummer drie aan!

    Sander had als awesome idee em een meeting organiseren in het stadje: Den Bosch wat maar 16 minuten treinen van hem vandaan is. En voor mij een half uur (:
    Aangezien er al veel meetings zijn in andere delen van het land maar nog niet echt vaak in Den Bosch.

    Datum: 25 Juni.
    Tijd: 1200 uur.
    Plaats: Spoor 1.


    Wie komen:
    Omniscience
    Louisaaa
    Lycaon
    Kenji
    Veritas
    Grassprietje
    Sorenos
    Progeny
    Jennieee
    Fragile
    Login


    Wie komen waarschijnlijk naar Den Bosch meeting:
    Recidivism
    Solitario
    LENI
    Gaby
    Puta
    Justjeff8d



    Ideeën:
    -picknick
    -pinda's gooien
    -mensen stalken
    -mensen zo bang maken dat we het park voor ons alleen hebben -(bat)
    -Nikki ontvoeren, als ze niet kan komen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 8:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    CHECK BELANGRIJKE EDIT!

    (sorry voor hoofdletterpost, maar is een omroep, right?)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Lieve Hertjes, ik was graag gekomen. Maar ik ben nog steeds heel erg ziek en zoiets als dit is gewoon te vermoeiend, sorry. Was graag gekomen maar zoals het er nu naar uitziet, zit dat er niet helaas :c. Wel wens ik jullie veel plezier en trek me gerust aan mijn mouw als er nog een meeting is. Ik kom graag, als ik kan natuurlijk. xx


    Wie du mir, so ich dir.

    Noo, Kirsten!
    Dat is heel erg jammer, maar begrijpelijk (:
    Beterschap!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    Noo, Kirsten!
    Dat is heel erg jammer, maar begrijpelijk (:
    Beterschap!
    Ja, I know, ik vind het ook vet jammer :c. Maar aangezien ze nog steeds niet weten wat ik heb en ik nog steeds mijn rust allemaal echt goed nodig heb, kan ik maar beter gewoon thuis blijven. Aangezien ik nog steeds in de ziektewet zit enzo. Natuurlijk mag ik dan evengoed leuke en ontspannende dingen doen, maar het moet niet ten koste gaan van mijn rust en gezondheid.


    Wie du mir, so ich dir.

    eerijk gezegd heeft niet iedereen dat ik heb dan nog gewoon school maarja als het doordeweeks is kan ik gewoon niet.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    eerijk gezegd heeft niet iedereen dat ik heb dan nog gewoon school maarja als het doordeweeks is kan ik gewoon niet.


    we wachten even af, en stem nog eventjes (poll is nu wel geactiveerd)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ja, I know, ik vind het ook vet jammer :c. Maar aangezien ze nog steeds niet weten wat ik heb en ik nog steeds mijn rust allemaal echt goed nodig heb, kan ik maar beter gewoon thuis blijven. Aangezien ik nog steeds in de ziektewet zit enzo. Natuurlijk mag ik dan evengoed leuke en ontspannende dingen doen, maar het moet niet ten koste gaan van mijn rust en gezondheid.


    heel veel beterschap :) *hug*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorry.. Ik kan écht niet komen.. Dus haal me maar van de lijst ;S ik had écht heel graag gewild, maar sorry..

    Login schreef:
    Sorry.. Ik kan écht niet komen.. Dus haal me maar van de lijst ;S ik had écht heel graag gewild, maar sorry..


    ok t zit goed.


    Ligt and Darkness are both very different..

    ahww nee ik wil echt niet dat het doordeweeks wordt :C dan kan ik sowieso niet.. nja ik stem ook wel ff x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    nee de meeste hebben 1 juli pas vakantie. ik kan dan ook niet.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Sorenos schreef:
    (...)

    je stalt scooter gewoon ergens neer -_-" ws gaan sommigen wat in winkels kijken ofzo schat ik, ik weet niet of je daarbinnen je scooter wilt meenemen?

    AHAHAHAHAHAHA, ik dacht even dat je 'schat' tegen Jeffrey zei, ik ging al stuk :'3


    Let it come and let it be

    Twee dingen dudies!
    First, Jeffrey, we gingen picknicken, dan kan het wel met de fiets/scooter. Maar lijkt het jou ook niet handiger, dat je dat ding weg zet, of op de fiets komt? Dat is een stuk makkelijker.
    Maarja, moet je zelf weten.
    Second, Sander, iedereen heeft nu al die datum vrijgeplant, en/of afspraken verzet. Ik denk dat je het écht beter op die dag kunt houden. Daarbij, door de weeks, moeten er nog veel naar school, werken of zijn op vakantie.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Twee dingen dudies!
    First, Jeffrey, we gingen picknicken, dan kan het wel met de fiets/scooter. Maar lijkt het jou ook niet handiger, dat je dat ding weg zet, of op de fiets komt? Dat is een stuk makkelijker.
    Maarja, moet je zelf weten.
    Second, Sander, iedereen heeft nu al die datum vrijgeplant, en/of afspraken verzet. Ik denk dat je het écht beter op die dag kunt houden. Daarbij, door de weeks, moeten er nog veel naar school, werken of zijn op vakantie.

    amen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CountMeIn schreef:
    Twee dingen dudies!
    First, Jeffrey, we gingen picknicken, dan kan het wel met de fiets/scooter. Maar lijkt het jou ook niet handiger, dat je dat ding weg zet, of op de fiets komt? Dat is een stuk makkelijker.
    Maarja, moet je zelf weten.
    Second, Sander, iedereen heeft nu al die datum vrijgeplant, en/of afspraken verzet. Ik denk dat je het écht beter op die dag kunt houden. Daarbij, door de weeks, moeten er nog veel naar school, werken of zijn op vakantie.


    ja daarom was het ook alleen om even te kijken omdat iemand beweerde dat iemand na vrijdag allemaal al vakantie had enzo. En dacht dat er dan eventueel wat meer mensen konden komen, maar het blijft toch wel de 25ste.

    Sorry voor de oproer.


    Ligt and Darkness are both very different..